خانهاخبار
نسخه هری پاتر ساعت هوشمند وان پلاس واچ در راه است!

نسخه هری پاتر ساعت هوشمند وان پلاس واچ در راه است!

به نظر می‌رسد که شرکت وان پلاس بار دیگر قصد عرضه نسخه ویژه‌ای از ساعت هوشمند وان پلاس واچ خود را داشته و این بار، طرفداران فرنچایز محبوب هری پاتر را هدف قرار داده است.
۱۴۰۰/۷/۲۳

در چند ماه گذشته، خبری مبنی بر احتمال عرضه نسخه هری پاتر ساعت هوشمند وان پلاس واچ شنیده بودیم و حالا پس از انتشار تیزری از این ساعت توسط صفحه توییتر وان پلاس کشور هند، به نظر می‌رسد که باید به زودی منتظر عرضه آن باشیم. این تیزر اشاره خاصی به نام هری پاتر نکرده ولی اشارات و کلمات به کار رفته در آن، به طور کاملا واضحی مربوط به این سری محبوب هستند.

image

 

این تیزر که همانطور که گفتیم در صفحه توییتر این شرکت منتشر شده است؛ وان پلاس واچ را با بندی چرمی و لوگوی هاگوارتز (مدرسه جادوگری که هری پاتر در آن تحصیل می‌کرد) نشان داده و متنی که در بالای پست دیده می‌شود، چنین می‌گوید: «برای نسلی که همچنان جادو را به خاطر دارند».

صفحه تبلیغاتی این محصول نیز که در سایت وان پلاس قرار گرفته است؛ عکسی از آن را منتشر کرده و در کنار آن متنی نوشته شده که همه جادوگران و ساحره‌ها را فرا می‌خواند. در کد این پیج کلماتی و حروفی چون “hpwatch” و “hp” نیز دیده می‌شوند که به طور مشخصی، اشاره به این سری محبوب فانتزی دارد.

image

 

وان پلاس هنوز چیز بیشتری درباره نسخه هری پاتر ساعت هوشمند وان پلاس واچ با ما در میان نگذاشته است؛ اما با توجه به مطالب لو رفته در گذشته، می‌دانیم که این ساعت در رنگ جدیدی عرضه شده، تم‌های ویژه خود را به همراه داشته و شش واچ فیس انحصاری که شامل لوگوی مدرسه هاگوارتز، نمایی از این قلعه و چهار گروه اصلی این مدرسه، یعنی گریفیندور، ریونکلاو، هافلپاف و اسلیترین می‌شوند را نیز به همراه دارد.

نسخه هری پاتر وان پلاس واچ، از نظر سخت افزاری دقیقا مشابه نسخه اصلی خواهد بود. این ساعت با نمایشگر ۱.۳۹ اینچی امولد، سنسور سنجش ضربان قلب، سنسور اکسیژن خون، قدم‌ شمار، حالت‌های رهگیری ورزشی، گواهی IP68 جهت جلوگیری از نفوذ آب و گرد غبار و در نهایت باتری ۴۰۲ میلی آمپری با پشتیبانی از شارژ سریع که وان پلاس آن را وارپ‌ شارژ می‌نامد، عرضه خواهد شد.

image

حالا که در انتظار عرضه نسخه هری پاتر ساعت وان پلاس واچ هستیم، بد نیست بدانیم که این نخستین نسخه ویژه از این ساعت هوشمند نیست و پیش از آن، شاهد عرضه نسخه مخصوص بازی Cyberpunk 2077 و همچنین نسخه کوبالت این محصول بودیم.

درباره عرضه نسخه مخصوص هری پاتر ساعت وان پلاس واچ چه می‌اندیشید؟ آیا در دوران کودکی یا نوجوانی خود، از طرفداران کتاب‌ها و فیلم‌های این سری محبوب بوده‌اید؟ نظر خود را با ما در میان بگذارید.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)