خانهاخبار
iOS 15.1 و iPadOS 15.1 احتمالا در روز ۳ آبان منتشر می‌شوند

iOS 15.1 و iPadOS 15.1 احتمالا در روز ۳ آبان منتشر می‌شوند

به تازگی ایمیلی از منابع داخلی اپل منتشر شده است که نشانگر احتمال عرضه آپدیت جدید سیستم‌ عامل‌های iOS 15.1 و iPadOS 15.1 در روز ۲۵ اکتبر (۳ آبان) است.
۱۴۰۰/۷/۲۳

سیستم عامل iOS 15 برای اپل، شروع چندان خوبی نداشت و عده زیادی از کاربران، با باگ‌های بسیاری مواجه شدند که شاید آزار دهنده‌ترین آنها، عدم امکان آنلاک کردن آیفون به همراه اپل واچ بود. همانطور که در مطالب پیشین نیز به آن اشاره کردیم، استقبال کاربران از این سیستم عامل نیز به اندازه نسخه قبلی یا همان iOS 14 نبوده است.

image

اپل حالا با کار روی iOS 15.1 که در مرحله بتا است، قصد حل این مشکلات را دارد. یکی از کاربران توییتر به نام @RobertCFO نیز تاییدیه‌ای را از یکی از کارمندان تیم نرم افزاری اپل به دست آورده که زمان عرضه این آپدیت را نشان می‌دهد.

با استناد به این ایمیل لو رفته، سیستم عامل‌های iOS 15.1 و iPadOS 15.1 در روز ۲۵ اکتبر (۳ آبان) منتشر خواهند شد؛ این تاریخ دقیقا یک هفته پس از مراسم Unleashed اپل بوده که قرار است در تاریخ ۱۸ اکتبر (۲۶ مهر) برگزار شود. این امر با عادت همیشگی اپل که آپدیت‌ها را یک هفته پس از رویداد معرفی آنها عرضه می‌کند؛ تطابق دارد.

image

سیستم عامل iOS 15.1 اپل، قرار است ویژگی SharePlay را به همراه داشته باشد که به شما اجازه می‌دهد تا محتوای قابل استریم را با دوستان خود از طریق فیس‌تایم مشاهده کرده یا بشنوید. پشتیبانی از کدک ویدیو ProRes که فرمت جدید اپل برای کامپرشن ویدیو است و همچنین پشتیبانی از کارت‌های واکسیناسیون ویروس کرونا در اپلیکیشن والت، به این سیستم عامل اضافه شده‌اند. iOS 15.1 قرار است اکثر باگ‌های دیده شده در نسخه 15 را نیز رفع کند.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)