خانهاخبار
پیکسل 6 و پیکسل 6 پرو احتمالا تا چهار آپدیت اصلی اندروید را دریافت خواهند کرد

پیکسل 6 و پیکسل 6 پرو احتمالا تا چهار آپدیت اصلی اندروید را دریافت خواهند کرد

نوبت آن رسیده که شایعه‌ دیگری درباره سری پیکسل 6 گوگل بشنویم؛ گفته می‌شود که این گوشی‌ها تا ۴ آپدیت اصلی سیستم عامل اندروید را دریافت کرده و به مدت پنج سال نیز آپدیت‌های امنیتی برایشان منتشر می‌شود.
۱۴۰۰/۷/۲۳

در ماه‌های اخیر، همانطور که می‌دانید موج شایعات درباره گوشی‌های گوگل پیکسل 6 و پیکسل 6 پرو تمامی ندارند. مدتی قبل خبرهایی مبنی بر پشتیبانی گسترده‌تر گوگل از این گوشی‌ها شنیده بودیم و در امروز نیز شایعه‌ای منتشر شده که بیشتر به این امر دامن می‌زند.

image

 

به گفته این شایعه، گوشی‌های پیکسل 6 و پیکسل 6 پرو گوگل تا چهار آپدیت اصلی سیستم عامل اندروید را دریافت کرده و به مدت پنج سال نیز آپدیت‌های امنیتی برایشان منتشر خواهد شد. این بدین معناست که در هنگام عرضه این گوشی‌ها در سال ۲۰۲۱، آنها تا اندروید 16 را در سال ۲۰۲۵ دریافت کرده و تا سال ۲۰۲۶ نیز پچ‌های امنیتی برایشان منتشر می‌شود.

این نخستین باری خواهد بود که گوگل چنین پشتیبانی طولانی مدتی را از محصولات خود ارائه می‌دهد؛ در صورت حقیقت داشتن این امر، گوگل می‌تواند به طور نسبی با شرکت اپل که برای پشتیبانی نرم افزاری بی نظیر از محصولات خود شناخته شده است؛ رقابت کند. همچنین ممکن است این حرکت موجب این شود تا سازندگان دیگر گوشی‌های اندرویدی نیز پشتیبانی نرم افزاری از پرچمداران خود را افزایش دهند.

image

اینکه این امر موجب موفقیت بیشتر سری پیکسل در آینده خواهد شد یا خیر، مشخص نیست و به تعریف ما و همچنین گوگل از موفقیت نیز بستگی دارد. گوشی‌های سری پیکسل معمولا در کشور‌های محدودی عرضه شده و مانند گوشی‌هایی چون آیفون‌های اپل و سری گلکسی اس سامسونگ، جهانی نیستند؛ بنابراین شاید بهتر باشد که گوگل در کنار پشتیبانی بیشتر نرم افزاری، نگاهی نیز به عرضه گسترده‌تر گوشی‌های پیکسل خود در سطح جهان بیاندازد.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)