خانهاخبار
ایرفون بی‌سیم وان پلاس بادز Z2 به همراه سیستم نویز کنسلینگ معرفی شد

ایرفون بی‌سیم وان پلاس بادز Z2 به همراه سیستم نویز کنسلینگ معرفی شد

وان پلاس در رویداد خود پس از معرفی گوشی وان پلاس 9RT، از ایرفون بی‌سیم جدید خود نیز که بادز Z2 نام داشته و دارای سیستم نویز کنسلینگ و عمر باتری ۳۸ ساعته است؛ رونمایی کرد.
۱۴۰۰/۷/۲۲

پس از معرفی گوشی جدید وان پلاس 9RT در رویداد برگزار شده در امروز، این شرکت از ایرفون بی‌سیم جدید خود که وان پلاس بادز Z2 نام دارند نیز رونمایی کرد. این ایرفون‌ها دارای قابلیت‌هایی چون پشتیبانی از سیستم نویز کنسلینگ یا حذف صدای محیط، پشتیبانی از دالبی اتموس و عمر باتری ۳۸ ساعته هستند که البته با در نظر گرفتن کیس و خاموش بودن سیستم نویز کنسلینگ ممکن است.

image

وان پلاس بادز Z2 از درایورهای صوتی ۱۱ میلی متری استفاده کرده و با بلوتوث نسخه 5.2، به دستگاه‌ها متصل می‌شوند. این ایرفون بی‌سیم از کدک‌های صوتی AAC و SBC برای بلوتوث و همچنین پروتکل‌های BLE، SPP، HFP و A2DP جهت اتصال پشتیبانی می‌کند. دستگاه‌های وان پلاس عرضه شده پس از گوشی وان پلاس 6 نیز امکان اتصال سریع یا Fast Pair با این ایرفون‌ها را دارند.

وان پلاس ادعا می‌کند که سیستم نویز کنسلینگ بادز Z2، می‌تواند تا حدود ۴۰ دسیبل از صدای محیط را کاهش داده و از سه میکروفون روی هر گوشی استفاده می‌کند. وان پلاس بادز Z2 گواهی IP55 را دریافت کرده و در برابر پاشیدن آب مقاوم است؛ کیس آن نیز موفق به دریافت گواهی IPX4 شده است.

image

باتری هر یک از این گوشی‌ها، می‌تواند تا ۵ ساعت با سیستم نویز کنسلینگ و ۷ ساعت بدون نویز کنسلینگ دوام بیاورد. پشتیبانی از شارژ سریع که وان پلاس آن را وارپ شارژ می‌نامد نیز در این ایرفون بی‌سیم وجود داشته و تنها با ۱۰ دقیقه شارژ، می‌توانید به مدت ۵ ساعت از آن استفاده کنید.

وان پلاس بادز Z2 در رنگ‌های سفید و مشکی روانه بازار شده و قیمت آن، ۴۹۹ یوآن (حدود ۷۷ دلار) خواهد بود. فروش این ایرفون بی‌سیم از روز ۱۹ اکتبر (۲۷ مهر) در کشور چین آغاز شده ولی این شرکت هنوز درباره زمان عرضه و قیمت نسخه جهانی صحبتی نکرده است.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)