خانهاخبار
شیائومی از گوشی‌های بلک شارک 4S و 4S پرو رونمایی کرد

شیائومی از گوشی‌های بلک شارک 4S و 4S پرو رونمایی کرد

برند بلک شارک که زیر مجموعه شیائومی به حساب می‌آید، معمولا روی عرضه گوشی‌های گیمینگ تمرکز کرده و حالا نیز جدیدترین گوشی‌های این برند را که سری 4S نام دارند، معرفی کرده است.
۱۴۰۰/۷/۲۲

در امروز شاهد معرفی دو گوشی از برند بلک شارک شیائومی، به نام‌های بلک شارک 4S و 4S پرو بودیم. این گوشی‌های گیمینگ، تغییرات ظاهری بسیاری را به همراه داشته و نسخه معمولی یا همان 4S، در باندلی که Gundam Edition نام دارد نیز عرضه شده و زبان طراحی آن، از این سری الهام گرفته شده است. گوشی بلک شارک 4S از پردازنده کوالکام اسنپدراگون 870 استفاده کرده و بلک شارک 4S پرو نیز با استفاده از چیپست اسنپدراگون 888+، از قدرت چشمگیری برخوردار است.

image

هر دوی این گوشی‌ها از نمایشگر ۶.۶۷ اینچی امولد از نوع سامسونگ E4 استفاده کرده که دارای رزولوشن فول اچ دی پلاس هستند. این پنل دارای نرخ نوسازی ۱۴۴ هرتز و نرخ حساسیت به لمس ۷۲۰ هرتز بوده که با تاخیر عملکرد تنها ۸.۳ میلی ثانیه‌ای، برای گیمینگ ایده‌آل محسوب می‌شود.

گوشی‌های بلک شارک 4S و 4S پرو از حافظه UFS 3.1 و از نوع SSD استفاده کرده که در چینش RAID قرار گرفته‌ و سرعت آنها نسبت به سایر گوشی‌های بازار، بالاتر است. این دو گوشی باتری ۴۵۰۰ میلی آمپری و پشتیبانی از شارژ سریع ۱۲۰ هرتزی نسل پیشین را حفظ کرده و شارژر آنها نیز همچنان درون جعبه قرار دارد.

گوشی بلک شارک 4S پرو از دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی استفاده کرده که دوربین التراواید ۸ مگایپکسلی و سنسور عمق ۲ مگاپیکسلی نیز آن را همراهی می‌کنند. کیفیت دوربین سلفی این گوشی نیز ۲۰ مگاپیکسل است؛ دوربین قرار گرفته روی گوشی بلک شارک 4S نیز از همین نوع بوده و تنها تفاوت آن با نسخه پرو، رزولوشن ۴۸ مگاپیکسلی سنسور دوربین اصلی است.

این برند، سعی کرده تا دل طرفداران فرنچایز Gundam را نیز به دست آورد و گوشی بلک شارک 4S را در نسخه‌ای ویژه که طراحی پنل پشتی، کلید‌های مخصوص گیمینگ، کاور و جعبه آن از این فرچایز الهام گرفته و از رنگ‌های قرمز، آبی، سفید و خاکستری استفاده می‌کند، عرضه خواهد کرد. این نسخه از گوشی بلک شارک 4S دارای یک تم ویژه نیز هست که در نسخه معمولی یافت نمی‌شود.

طراحی گوشی بلک شارک 4S پرو نیز تفاوت چندانی با نسخه معمولی نداشته و تنها نقطه قابل توجه آن، استفاده از یک چراغ LED سبز رنگ در قاب پشتی خود است. این گوشی‌ها به دلیل اینکه برای گیمینگ طراحی شده‌اند، دارای سیستم خنک‌ کننده مایع بوده تا از داغ کردن آنها جلوگیری شود.

image

دو گوشی بلک شارک 4S و 4S پرو از رابط کاربری JoyUI 12.9 استفاده کرده که در واقع همان MIUI 12.5 است و تنها تفاوت‌های ظاهری اندک و گیمینگ محوری دارد. پیش خرید این گوشی‌ها از حالا آغاز شده و قرار است در روز ۱۵ اکتبر (۲۴ مهر)، شاهد عرضه آنها در کشور چین باشیم.

نسخه معمولی یا همان بلک شارک 4S، در رنگ‌های مشکی و سفید روانه بازار شده و نسخه با رم ۸ گیگابایت و حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایتی، قیمت ۲۶۹۹ یوآنی (حدود ۴۲۰ دلار / ۳۶۰ یورو) دارد. نسخه با رم ۱۲ گیگابایت و حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایت نیز به قیمت ۲۹۹۹ یوآن (حدود ۴۶۵ دلار / ۴۰۰ یورو) عرضه شده و در نهایت، نسخه با رم ۱۲ گیگابایت و حافظه داخلی ۵۱۲ گیگابایتی نیز قیمت ۳۲۹۹ یوآنی (حدود ۵۱۰ دلار / ۴۴۰ یورو) را دارد. نسخه Gundam Edition هنوز آماده عرضه نیست ولی با رم ۱۲ گیگابایت و حافظه داخلی ۲۵۶ گیگابایت روانه بازار شده و قیمت ۳۴۹۹ یوآن (حدود ۵۴۵ دلار / ۴۷۰ یورو) را خواهد داشت.

image

گوشی بلک شارک 4S پرو نیز در رنگ‌های مشکی و سفید روانه بازار خواهد شد. قیمت نسخه با رم ۱۲ گیگابایت و حافظه داخلی ۲۵۶ گیگابایت، ۴۷۹۹ یوآن (حدود ۷۵۵ دلار / ۶۵۵ یورو) بوده و نسخه با رم ۱۶ گیگابایت و حافظه داخلی ۵۱۲ گیگابایتی نیز قیمت ۵۴۹۹ یوآنی (حدود ۸۵۵ دلار / ۷۴۰ یورو) دارد.

درباره گوشی‌های گیمینگ جدید بلک شارک شیائومی چه می‌اندیشید؟ نظر خود را با ما در میان بگذارید.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)