خانهاخبار
اپل قصد ساخت یک کنسول قابل حمل جهت رقابت با نینتندو سوییچ را دارد

اپل قصد ساخت یک کنسول قابل حمل جهت رقابت با نینتندو سوییچ را دارد

به نظر می‌رسد که هر چند سال یک‌ بار، باید منتظر شایعه ساختن کنسول توسط شرکت اپل باشیم و در امروز نیز خبری مبنی بر قصد این شرکت برای ورود به بازار کنسول‌های قابل حمل را می‌شنویم.
۱۴۰۰/۷/۲۱

عده بسیار کمی هستند که عرضه فاجعه بار کنسول اپل باندای پیپین را در سال ۱۹۹۶ به خاطر بیاورند و خاطرات اکثر گیمر‌ها از آن دوران، مربوط به برندهایی چون نینتندو و سگا است. حالا گزارش جدیدی منتشر شده که خبر از آمادگی دوباره اپل برای ورود به بازار کنسول‌ها می‌دهد؛ این بار به نظر می‌رسد که اپل قصد دارد به سراغ تاج و تخت کنسول قابل حمل نینتندو سوییچ رفته و به یکی از غول‌های صنعت گیمینگ تبدیل شود.

image

 

این گزارش ادعا می‌کند که کنسول اپل، دستگاهی هایبرد است و کاربردی بین کنسولی قابل حمل چون نیتندو سوییچ و یک کنسول عادی مانند پلی استیشن 5 سونی دارد؛ این کنسول قرار است از هدست واقعیت افزوده / مجازی اپل نیز پشتیبانی کند.

منبع این گزارش، می‌گوید که اپل از حالا تولید چند سری و بازی جدید را برای این پلتفرم آغاز کرده و استودیو‌های معروف و خلاقی را نیز به کار گرفته است. این منبع حتی ادعا می‌کند که کار بر روی بازی‌هایی که جهت رقابت با غول‌های نینتندو چون The Legend of Zelda: Breath of the Wild و Mario Odyssey طراحی شده‌اند؛ در حال حاضر به اتمام رسیده و این عناوین آماده عرضه هستند.

image

این امر در نوع خود بسیار جالب است زیرا سری‌های چون زلدا و ماریو، از قدیمی‌ترین و تحسین شده‌ ترین سری‌های گیمینگ هستند و ساخت عنوانی جهت رقابت با آنها در چنین مدت زمان کمی، شاید آنطور که باید و شاید بر طبق نقشه اپل پیش نرود. به گفته بسیاری، پاندمی ویروس کرونا نقشه‌های اپل را برای عرضه کنسول خود به تعویق انداخته ولی به احتمال زیاد، در آینده نزدیک شاهد معرفی این کنسول و بازی‌های انحصاری آن خواهیم بود.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)