خانهاخبار
اپل در حال کار روی نسخه بازطراحی شده اپل تی وی با بدنه نازک‌تر و جنس رویی پلکسی‌گلس است

اپل در حال کار روی نسخه بازطراحی شده اپل تی وی با بدنه نازک‌تر و جنس رویی پلکسی‌گلس است

به تازگی گزارشی از سوی یک منبع نه‌چندان قابل اعتماد منتشر شده که ادعا می‌کند شرکت اپل در حال بازطراحی اپل تی وی بوده و قصد دارد ضخامت بدنه این محصول را کاهش داده و در روی آن نیز از جنس پلکسی‌گلس استفاده کند.
۱۴۰۰/۷/۲۱

به گفته رسانه iDropNews که البته سابقه خیلی درخشانی در انتشار اینگونه گزارش‌ها ندارد، شرکت اپل در حال بازطراحی اپل تی وی بوده و نسل بعدی آن، بدنه‌ای نازک‌تر با رویه از جنس پلکسی‌گلس را به همراه خواهد داشت.

این رسانه می‌گوید که با استناد به اطلاعاتی که از منابع خود به دست آورده، نسل جدیدی از اپل تی وی با طراحی بسیار نازک‌تری در راه است تا جایگزین نسل فعلی شود که به عقیده بسیاری، کمی زمخت بوده و از نظر طراحی، کمی قدیمی به نظر می‌رسد.

image

به گفته این گزارش، اپل برای لایه رویی این محصول از جنس پلکسی‌گلس استفاده کرده که مدتی پیش نیز اخباری مبنی بر استفاده از آن را در نسل جدید کامپیوتر مک مینی شنیده بودیم. زبان طراحی که این گزارش به آن اشاره می‌کند، بی شباهت به نسل اول اپل تی وی نیست!

البته همانطور که گفتیم، رسانه iDropNews و نویسنده این گزارش، اعتبار چندانی در اینگونه حدس و گمان‌ها ندارند و نباید روی حقیقت داشتن این خبر حساب ویژه‌ای باز کنیم. این گزارش همچنین ادعا می‌کند که نسل جدید اپل تی وی، از طراحی با لبه‌های صاف و تیز به مانند آنچه در سری آیفون 13، آیپد پرو و آی‌مک شاهد آن هستیم؛ استفاده می‌کند. البته همانطور که می‌دانیم، طراحی نسل فعلی اپل تی وی نیز با آن چیزی که در این شایعات می‌شویم، تفاوت خاصی ندارد.

یک شایعه دیگر در این میان، این است که اپل در حال کار بر روی یک کنسول قابل حمل به مانند نینتندو سوییچ است. مدتی قبل نیز شایعاتی در همین رابطه را شنیده بودیم که نتیجه خاصی را نیز در پی نداشتند؛ برخی شایعات نیز به این امر اشاره می‌کنند که اپل قصد تولید یک کنسول رده بالا را داشته که عملکرد آن با پلی استیشن 5 سونی و ایکس باکس سری ایکس و اس مایکروسافت، رقابت می‌کند.

image

یکی از افشاگران قابل اعتماد که L0vetodream نام دارد؛ در سال ۲۰۲۰ اعلام کرد که اپل در حال کار روی یک کنترلر مخصوص گیمینگ یا همان دسته بازی است ولی متاسفانه تا به حال شاهد معرفی این محصول نیز نبودیم. اپل در سال ۲۰۱۹ از سرویس بازی اپل آرکید رونمایی کرد؛ این سرویس که نیاز به حق اشتراک دارد، در گوشی‌های آیفون، آیپد‌ها، کامپیوتر‌های مک و اپل تی وی قابل دسترسی است.

در اوایل این سال، اپل نسخه‌ای از اپل تی وی را به همراه پردازنده A12 Bionic روانه بازار کرد که مسلما قدرت بیشتری برای اجرای بازی‌های سرویس اپل آرکید را در اختیار کاربران این پلتفرم قرار می‌داد.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)