خانهاخبار
تصاویر و مشخصات هدفون بی‌سیم جدید وان پلاس بادز Z2 لو رفت

تصاویر و مشخصات هدفون بی‌سیم جدید وان پلاس بادز Z2 لو رفت

مشخصات و تصاویر جدیدی از هدفون اقتصادی جدید استریو بی‌سیم واقعی وان پلاس بادز Z2 یک روز مانده به عرضه رسمی آن فاش شد.
۱۴۰۰/۷/۲۱

هفته گذشته، شرکت چینی وان پلاس تأیید کرد که هدفون بی‌سیم بادز Z2 از 21 مهرماه وارد بازار می‌شود. تنها یک روز قبل از عرضه رسمی این هدفون، ویژگی‌های بیشتری از بادز Z2 لو رفته است که شامل بروزرسانی‌های دیگری برای نسل اول بادز زد است.

این هدفون از ۳ میکروفون برای حذف نویز فعال استفاده می‌کند که باعث کاهش نویز تا 40 دسیبل می‌شود و طراحی جدید برای استفاده در هنگام وزش باد دارد که مهمترین تغییر بادز Z2 در مقایسه با نسل قبل به حساب می‌آید. بادز Z2  دارای تأخیر صوتی 94 میلی ثانیه است که از تأخیر 103 میلی متری در بادز 2 بالاتر است. این هدفون جدید همچنین از بلوتوث ۵.۲ پشتیبانی می‌کند اما از کدک‌های جریان صوتی پیشرفته استریم نمی‌تواند پشتیبانی کند؛ برای همین کاربر باید تنها به AAC و SBC متکی باشد.  برخلاف بادز زد اصلی با درایورهای 10 میلی متری، در مدل جدید صدا توسط درایورهایی به قطر ۱۱ میلی متر تولید می‌شود. طراحی این بادزها بسیار شبیه به نسل قبل هستند اما این بار سری بادزها کمی زاویه‌دار طراحی شده تا بهتر در گوش قرار بگیرد.

image

هر کدام از این هدفون‌های سمت چپ و راست  دارای باتری با ظرفیت ۴۰ میلی آمپر ساعتی هستند  و طول عمر باتری از 20 ساعت به 38 ساعت (در صورتی که فناوری نویز کنسلینگ خاموش باشد) افزایش پیدا کرده است. در غیر این صورت مدت زمان پخش موسیقی با این هدفون‌ها با شارژ کامل و استفاده از شارژ کیس، می‌توانند تا حداکثر ۲۷ ساعت باشد. خود کیس را می‌توان با استفاده از کابل USB-C شارژ کرد ولی خبری از پشتیبانی از شارژ بی‌سیم نخواهد بود. علاوه بر این، بادز Z2 دارای یک حالت شفافیت صدا هم است که در هدفون‌های نسل قبل این خانواده وجود نداشت.

وان پلاس بادز Z2 در دو رنگ مشکی و سفید عرضه می‌شود. این شرکت هنوز قیمت نهایی را اعلام نکرده اما تایید کرده که هدفون‌ها از 21 مهر در چین پیش فروش می‌شوند و فروش جهانی آن از هفته بعدش آغاز می‌شود.

وان‌پلاس که توانسته در مدت کم محبوبیت زیادی در تولید گوشی‌های خاص و مقرون به صرفه کسب کند در زمینه ساخت هدفون‌های بی‌سیم نیز عملکرد خوبی از خود نشان داده و ثابت کرده که می‌تواند با بزرگ‌ترین سازندگان دنیا مثل سامسونگ و اپل رقابت کند.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)