خانهاخبار
وان پلاس 9 آرتی از نرخ حساسیت به لمس 600 هرتزی بهره می‌برد!

وان پلاس 9 آرتی از نرخ حساسیت به لمس 600 هرتزی بهره می‌برد!

شرکت وان پلاس هنوز گوشی جدیدش را معرفی نکرده اما ویژگی‌های مختلف آن را به مرور منتشر می‌کند تا کاربرانش را برای این محصول جدید آماده کند.
۱۴۰۰/۷/۱۹

قبلا هم گفته بودیم که وان پلاس 9 آرتی در تاریخ ۲۱ مهرماه به بازار معرفی می‌شود اما این شرکت صبری در منتشر کردن اطلاعات این گوشی ندارد و امروز هم دو ویژگی جدید این گوشی را برملا ساخته است.

image

تیزر وان پلاس برای وان پلاس 9 آرتی که در ویبو منتشر شده است

همانطور که در تصویر بالا می‌توانید ببینید، این گوشی از نرخ حساسیت به لمس ۶۰۰ هرتزی بهره می‌برد که فوق العاده است! به گفته وان پلاس، این ویژگی باعث می‌شود تا نرخ تاخیر در ثبت لمس، ۵۷ درصد سریع‌تر شود و سواپ کردن روی این نمایشگر هم ۴۷ درصد سریع‌تر از مدل‌های قبلی این شرکت خواهد بود. همچنین این گوشی در همکاری با تیم eSports شرکت وان پلاس ساخته شده که یعنی احتمالا گیمینگ روی این گوشی، بهترین در بین گوشی‌های وان پلاس خواهد بود. وان پلاس 9 آرتی قرار است نمایشگر 6.55 اینچی با پنل E4 سامسونگ داشته باشد و نرخ تجدید یا رفرش ریت نمایشگر آن هم ۱۲۰ هرتزی خواهد بود.

علاوه بر این‌ها، وان پلاس تیزر دیگری در مورد سیستم خنک کننده این گوشی منتشر کرده که از ساختار ۵ لایه بهره می‌برد و بیشترین مساحت در بین همه گوشی‌های وان پلاس را خواهد داشت. این بخش خنک کننده، برای خنک کردن پردازنده قدرتمند اسنپدراگون 888 عالی خواهد بود.

image

این صفحه خنک کننده از گرافیت ساخته شده و ۲۰ درصد عبور گرمای بیشتری نسبت به وان پلاس 9 آر خواهد داشت. وان پلاس همچنین تایید کرده که این گوشی تنها در دو رنگ نقره‌ای و مشکی عرضه خواهد شد و ۷ گیگابایت رم مجازی هم برای آن در نظر گرفته شده است. رم مجازی هم احتمالا مربوط به دریافت ۷ گیگابایت فضای اضافی برای رم از حافظه داخلی این گوشی خواهد بود تا مشکلی از بابت فضای رم در این گوشی وجود نداشته باشد. شما در مورد وان پلاس 9 آرتی چه فکر می‌کنید؟

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)