خانهاخبار
تصاویری رندری جدیدی از گلکسی A18 منتشر شده است

تصاویری رندری جدیدی از گلکسی A18 منتشر شده است

گلکسی A18 ارزان‌ترین گوشی هوشمند 5G سامسونگ خواهد بود.
۱۴۰۰/۷/۱۹

جدیدترین میان‌رده سامسونگ یعنی گلکسی A18 که سال بعد عرضه خواهد شد به احتمال زیاد ارزان‌ترین و مقرون به صرفه‌ترین گوشی هوشمند 5G سامسونگ خواهد بود. این گوشی هوشمند در تصاویر رندری باکیفیتی نیز مشاهده شد که توسط برخی از منابع معتبر منتشر شده است. شایان ذکر است که این رندرها به خوبی طراحی و ساختار گلکسی A18 را نشان می‌دهد.

بنابر تصاویر رندری، گلکسی A18 از بدنه پلاستیکی بهره می‌برد که چندان نیز عجیب نیست چرا که این گوشی هوشمند میان‌رده است اما شاید نکته مثبت گلکسی A18 این است که دوربین‌های این گوشی هوشمند برجستگی زیادی ندارند. به علاوه، به مانند سایر گوشی‌های هوشمند میان‌رده گلکسی A18 از سنسور اثرانگشت قرار گرفته در کنار بدنه بهره می‌برد. 

بر اساس شایعات منتشر شده، گلکسی A18 از نمایشگر ال‌سی‌دی IPS با کیفیت تصویر فول اچ‌دی پلاس و اندازه 6.48 اینچی بهره می‌برد. به علاوه، قلب تپنده این گوشی هوشمند تراشه دیمنسیتی سیستم روی چیپ 700 است که یک تراشه نسبتا قدرتمند محسوب می‌شود. در بخش دوربین نیز گلکسی A18 از سه دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی f/2.0، دوربین فوق عریض 5 مگاپیکسلی f/2.2 و حسگر تشخیص عمق 2 مگاپیکسلی بهره می‌برد. منبع تغذیه گلکسی A18 باتری 5000 میلی‌امپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ 25 واتی است. همچنین این گوشی میان‌رده قرار است در دو مدل حافظه رم 4 و 8 گیگابایتی و حافظه داخلی 64 و 128 گیگابایتی عرضه شود. 

در نهایت باید اشاره کرد که گلکسی A18 قرار است در چهار رنگ آبی، سفید، مشکی و قرمز روانه بازار شود. به علاوه، قیمت این گوشی هوشمند هنوز مشخص نشده است ولی بر اساس شایعات منتشر شده، گلکسی A18 با برچسب قیمتی 290 دلار عرضه خواهد شد. 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)