خانهاخبار
مشخصات فنی ساعت‌های هوشمند امیزفیت GTR 3, GTR 3 pro و GTS 3 فاش شد

مشخصات فنی ساعت‌های هوشمند امیزفیت GTR 3, GTR 3 pro و GTS 3 فاش شد

به نظر می‌رسد قبل از مراسم فردا امیزفیت، تمامی مشخصات فنی و رندرهای ساعت‌های هوشمند این شرکت فاش شد.
۱۴۰۰/۷/۱۹

براساس اخبار رسمی، امیزفیت قرار است فردا، 19 مهر، مراسمی را برای معرفی جدیدترین محصولات پوشیدنی خود یعنی سه ساعت هوشمند امیزفیت GTR 3،  GTR 3 pro و GTS 3 را برگزار کند. اما براساس اخباری که امروز منتشر شد، قیمت، مشخصات فنی و حتی تصاویر رندری این سه ساعت هوشمند نیز فاش شد.

براساس این اخبار فاش شده، مدل پرو این سری یعنی GTR 3 Pro از نمایشگر اولد 1.45 اینچی با تراکم پیکسلی 331 بهره می‌برد که نوید کیفیت مطلوبی را می‌دهد. البته شایان ذکر است که هنوز رزولوشن تصویر این نمایشگر مشخص نشده است. به علاوه، سنسورهای معمول سلامتی مانند سنسور ضربان قلب نیز در این ساعت وجود دارد. امیزفیت GTR 3 Pro از نقطه نظر طراحی چندان با نسل قبلی خود تفاوتی ندارد البته باید اشاره کرد که براساس تصاویر رندری حاشیه‌های نمایشگر GTR 3 Pro کمتر شده است و ابعاد بدنه ساعت نیز مقداری کوچک‌تر شده است.

از آن سو، مدل معمولی سری یعنی GTR 3 نیز از نظر طراحی تفاوت چندانی با نسل قبلی ندارد و تنها شاید از نظر حاشیه‌ نمایشگر کمتر متفاوت باشد و از ابعاد یکسانی بهره می‌برد. امیزفیت GTR 3 از نمایشگر اولد 1.39 اینچی با حاشیه 4.05 میلی‌متری و روزلوشن تصویر 454 در 454 بهره می‌برد. منبع تغذیه این ساعت هوشمند باتری 450 میلی‌امپر ساعتی است که براساس شایعات منتشر شده، در حالت استندبای تا 24 روز دوام می‌آورد. به طور کلی، باتری جدیدترین گجت‌های پوشیدنی امیزفیت از 0 تا 100 در عرض 2 ساعت تکمیل خواهد شد. 

عضو آخر این سری یعنی GTS 3 نیز عضو اقتصادی و مقرون به صرفه سری است که از نمایشگر مربعی 1.75 اینچی و رزولوشن تصویر کمتر 350 در 450 بهره می‌برد. متأسفانه مشخصات بیشتری از این نسخه منتشر نشده است اما به احتمال زیاد از نظر مشخصات فنی تفاوت زیادی با دیگر اعضای این سری ندارد.

اما شاید بتوان بزرگ‌ترین بخش جدیدترین محصولات امیزفیت را سیستم عامل جدید آنها یعنی ZEPP دانست که از امکانات نرم‌افزاری جدیدی بهره می‌برد. یکی از نکات برجسته این نسخه جدید سیستم عامل اجرای انیمیشن‌ها و تصاویر با نرخ نوسازی 60 هرتزی است. شایان ذکر است که اکثر ساعت‌های هوشمند موجود در بازار انیمشین‌ها و تصاویر را با نرخ نوسازی پایین‌تری اجرا می‌کند که شاید همین نکته سبب شود ساعت‌های هوشمند جدید امیزفیت به فروش خوبی دست پیدا کند. همچنین این سیستم عامل از 150 حالت ورزشی و 150 واچ فیس پشتیبانی می‌کند. به علاوه، این سیستم عامل همراه با برنامه‌هایی مانند اسپاتیفای و هوم کانکت عرضه خواهد شد. 

در نهایت باید اشاره کرد که امیزفیت GTR 3 پرو، GTR 3 و GTS 3 از بدنه آلومینیومی و بند‌های سیلیکونی بهره می‌برند. در اخبار فاش شده قیمت گجت‌های پوشیدنی امیزفیت نیز اعلام شده است که براساس آن امیزفیت GTS 3 با قیمت 205 دلار عرضه خواهد شد و GTR 3 و GTR 3 پرو نیز با برچسب قیمتی به ترتیب 215 و 225 دلار روانه بازار خواهد شد. 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)