خانهاخبار
ایکس باکس لوازم جانبی نسخه ویژه سالگرد 20 سالگی اش را معرفی کرد

ایکس باکس لوازم جانبی نسخه ویژه سالگرد 20 سالگی اش را معرفی کرد

ایکس باکس به مناسبت سالگرد 20 سالگی برندش از لوازم جانبی نسخه ویژه اش پرده برداری کرد. این پکیج شامل یک کنترلر جدید ، یک هدست جدید و یک پایه شارژ جدید از برند Razer می شود.
۱۴۰۰/۷/۱۷

کنترلر نسخه ویژه سالگرد 20 سالگی ایکس باکس، از لحاظ طراحی دارای رنگ بندی مشکی و سبز است و در پنل جلویی آن از پوششی شفاف استفاده شده است. همچنین عدد 20 که لوگوی ایکس باکس را نیز در خود دارد، روی این کنترلر خاص خودنمایی می‌کند. چهار دکمه کاربردی اصلی کنترلر به صورت خاکستری طراحی شده‌اند و دکمه ایکس باکس که در وسط کنترلر قرار گرفته می‌کند، دارای طرح بندی مشابه لوگوی اصلی این برند است.

image

ایکس باکس این کنترلر ویژه را تنها برای سری کنسول‌های نسل نهم خود ارائه کرده و هنگام اتصال این کنترلر به کنسول، پس زمینه‌ای جذاب برای سالگرد 20 سالگی این محصول به نمایش درمی‌آید. همچنین اگر کاربر به دلخواه خود پس زمینه دستگاه را تغییر دهد، همچنان با اتصال مجدد این کنترلر اختصاصی، پس زمینه ویژه‌اش دوباره ظاهر می‌شود.

ایکس باکس در نظر دارد تا این محصولات اختصاصی را در بیستمین سالگرد برند ایکس باکس در تاریخ 15 نوامبر (۲۴ آبان) عرضه کند. همچنین طرفداران این برند قادر خواهند بود از امروز با قیمت 70 دلار این کنترلر اختصاصی را پیش خرید کنند که در بازارهای منتخب ایکس باکس در سراسر جهان در دسترس خواهد بود.

ایکس باکس به جز محصول مذکور، هدست استریوی نسخه ویژه سالگرد 20 سالگی ایکس باکس را نیز معرفی کرد. از ویژگی‌های جذاب این هدست می‌توان به پنل‌های جانبی شفاف و رنگ سبز بیشتری که در آن به کار رفته، اشاره کرد. این محصول جذاب را نیز می‌توان از امروز با قیمت 70 دلار پیش خرید کرد و همزمان با کنترلر اختصاصی ایکس باکس عرضه خواهد شد.

image

برند ریزر نیز با همکاری ایکس باکس به مناسبت سالگرد 20 سالگی برند ایکس باکس، پایه شارژ کنترلر اختصاصی‌اش را معرفی کرد اما اطلاعی درمورد زمان عرضه این گجت که به صورت محدود تولید خواهد شد نیز ارائه نشده است. این محصول به طور کلی شبیه به پایه شارژ کنترلری است که ریزر به تازگی برای ایکس باکس عرضه کرده بود. البته این محصول تفاوت‌های قابل توجهی نیز نیز دارد که از قبیل آنها می‌توان به پنل‌های شفاف، طراحی‌های سبز رنگ و آرم بیستمین سالگرد ایکس باکس، اشاره کرد. همچنین این پایه شارژ اختصاصی، دارای باتری قابل شارژی است که به همراه یک روکش مخصوص به پشت کنترلر متصل می‌شود و این امکان را برای شارژ از طریق پایه شارژ فراهم می‌کند.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)