خانهاخبار
گوشی‌های پیکسل 6 و پیکسل 6 پرو گوگل، در تاریخ ۲۷ مهر معرفی می‌شوند

گوشی‌های پیکسل 6 و پیکسل 6 پرو گوگل، در تاریخ ۲۷ مهر معرفی می‌شوند

شرکت گوگل در روز گذشته سرانجام تاریخ معرفی رسمی گوشی‌های جدید سری پیکسل خود را با کاربران در میان گذاشت، این گوشی‌ها قرار است در رویدادی که در روز ۱۹ اکتبر (۲۷ مهر) برگزار می‌شود؛ معرفی شوند.
۱۴۰۰/۷/۱۵

شرکت گوگل سرانجام در روز گذشته اعلام کرد که قصد دارد مراسم معرفی گوشی‌های مورد انتظار پیکسل 6 و پیکسل 6 پرو خود را، در روز سه‌ شنبه ۱۹ اکتبر (۲۷ مهر) برگزار کند. این رویداد، احتمالا نخستین رویداد گوگل بوده که تنها روی گوشی‌ها پیکسل تمرکز می‌کند، زیرا در رویداد‌های قبلی این شرکت، همیشه محصولات گوگلی دیگری نیز در کنار پیکسل‌ها معرفی می‌شدند.

image

البته ممکن است که در این رویداد، گوگل تاریخ انتشار رسمی سیستم عامل اندروید 12 برای گوشی‌های پیکسل را نیز اعلام کند. در حال حاضر، گوگل تنها نسخه اوپن سورس اندروید 12 را برای استفاده شرکت‌های سازنده گوشی‌های اندرویدی منتشر کرده و می‌گوید که نسخه جدید سیستم عامل خود را در هفته‌های آتی برای گوشی‌های پیکسل منتشر می‌کند.

گوشی‌های سری پیکسل 6، نخستین گوشی‌های گوگل هستند از که پردازنده طراحی شده توسط این شرکت که Tensor نام دارد؛ استفاده می‌کنند. این گوشی‌ها قرار است ظاهر مدرنی داشته و همانند همیشه، دوربین‌های باکیفیت مثال زدنی داشته باشند که گوگل از سنسور‌های جدید سامسونگ برای آنها استفاده کرده است.

image

سری پیکسل 6 شرکت گوگل، اولین گوشی‌های اندرویدی عرضه شده با سیستم عامل اندروید 12 خواهند بود؛ متاسفانه هنوز از قیمت و تاریخ عرضه آنها چیزی ندانسته و باید تا زمان برگزاری این رویداد صبر کنیم.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)