خانهاخبار
تصاویر رندری سه‌بعدی جدیدی از گوگل پیکسل فولد منتشر شده‌ است

تصاویر رندری سه‌بعدی جدیدی از گوگل پیکسل فولد منتشر شده‌ است

به نظر می‌رسد پیکسل فولد تا اخر سال میلادی 2021 عرضه خواهد شد
۱۴۰۰/۷/۱۳

گوگل قرار است به زودی نسخه پایدار اندروید 12 و همچنین سری پیکسل 6 را برای کاربران عرضه کند اما حالا به نظر می‌رسد برنامه گوگل برای سال 2021 هنوز تمام نشده است چرا که برخی از گزارش‌های منتشر شده نشان می‌دهند که اولین گوشی هوشمند تاشو گوگل یعنی پیکسل فولد قرار است اواخر سال میلادی 2021 عرضه شود.

انتظار می‌رود گوگل پیکسل فولد از طراحی تاشو با نمایشگر داخلی و بیرونی به مانند گلکسی زد فولد 3 بهره ببرد که چندان به پتنتی که گوگل ثبت کرده است بی‌شباهت نیست. در این راستا، وبسایت حوزه فناوری LETSGODIGITAL با همکاریWaqar Khan، طراح حوزه فناوری، رندرهایی را از گوگل پیکسل فولد طراحی کرده‌اند که براساس پتنت گوگل و زبان طراحی سری پیکسل 6 ترسیم شده‌اند.

image

image

image

 

رندرهای پیکسل فولد شباهت زیاد طراحی آن را به گلکسی زد فولد 3 نشان می‌دهد. به علاوه، دوربین سلفی نیز به صورت ناچ پانچ هل در نمایشگر بیرونی قرار گرفته است و همچنین یک دوربین سلفی نیز در نمایشگر داخلی قرار داده شده است. وبسایت LETSGODIGITAL باور دارد که پیکسل فولد ضخامت زیادی دارد که در تصاویر رندری نیز مشخص است. به مانند گلکسی زد فولد 3، لولای تاشو پیکسل فولد نیز با چشم قابل دیدن نیست و پنهان می‌شود. البته شایان ذکر است که تصاویر رندری تنها طرحی احتمالی دستگاه را نشان می‌دهد و ممکن است با طراحی نهایی و رسمی پیکسل فولد تفاوت‌های زیادی داشته باشد.

گوگل قبلا پتنتی را ثبت کرده بود که مکانیسم یک لولای چندمحوره نرم و یک دستگاه تاشو را نشان می‌داد. این سند 58 صفحه‌ای مکانیسم پیشرفته لولای یک گوشی هوشمند تاشو را توضیح می‌داد که لولای آن در حالت بازشده تنها به صورت یک خط محو روی نمایشگر پدیدار شود

image

 

این پتنت که یک گوشی هوشمند با نمایشگر داخلی را نشان می‌دهد، به رندرهای پیکسل فولد شبیه است و در حالت بازشده شکل تبلت به خود می‌گیرد. بر اساس این پتنت، شاید بتوان اظهار داشت که گوگل از طراحی مشابه رندرها برای پیکسل فولد نهایی بهره ببرد. همچنین اسم رمز این گوشی هوشمند پاسپورت (Passport) است که بر اساس ادعای برخی از منابع، تا اخر سال 2021 معرفی و رونمایی خواهد شد.

درنهایت باید اشاره کرد که گوگل پیکسل فولد برای اولین بار در سال 2019 توسط یک بلاگر فاش شد و شایعات اخیر نیز توسعه و ساخت اولین گوشی هوشمند تاشو گوگل را نیز تایید کرده‌اند. همچنین از دیگر مشخصات پیکسل فولد می‌توان به نمایشگر اولد LTPO اشاره کرد.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)