خانهاخبار
ویندوز 11 رسما عرضه شد

ویندوز 11 رسما عرضه شد

سرانجام جدیدترین نسخه سیستم عامل محبوب مایکروسافت از راه رسید
۱۴۰۰/۷/۱۳

بالاخره مایکروسافت امروز رسما نسخه پایدار ویندوز 11 را عرضه کرد و به انتظار کاربران و طرفداران خود پایان داد. این نسخه که به صورت یک بروزرسانی بزرگ منتشر شده است، برای همه کاربران ویندوز 10 با سیستم‌های سازگار رایگان خواهد بود.

در جهت بروزرسانی به ویندوز 11، کاربران باید منتظر قرار گرفتن این بروزرسانی در Windows Update باشند که از طریق مسیر Settings > Update and Security > Windows Update می‌توان به آن دسترسی پیدا کرد. اگر سیستم کاربران با تمام مشخصات فنی ویندوز 11 سازگار باشد، پس باید منتظر قرار گرفتن پیام بروزرسانی به ویندوز 11 در هفته‌های پیش رو باشند.

image

 

روش دیگر برای نصب ویندوز 11 دانلود برنامه مایکروسافت Download Assistant ویندوز 11 است که به مانند ویندوز 10 نصب خواهد شد. این برنامه بروزرسانی ویندوز 11 را دانلود می‌کند و سپس کاربر می‌تواند در زمان دلخواه به نصب آن بپردازد. همچنین از طریق وبسایت مایکروسافت، کاربران می‌تواند از طریق برنامه Download Assistant یک برنامه نصب درست کنند و به وسیله یک USB drive به نصب یک نسخه کپی از ویندوز 11 بپردازند. اگر می‌خوهید با روش‌های قدیمی به نصب ویندوز اقدام کنید، می‌توانید یک فایل ISO از ویندوز 11 را دانلود کنید و با استفاده از یک DVD و انتقال فایل ISO به آن ویندوز 11 را نصب نمایید.

image

ویندوز 11 تغییراتی بزرگی را در زمینه رابط کاربری مانند تسکبار و منوی استارت فراهم آورده است که برای بسیاری از طرفداران خوشایند است. از دیگر مشخصات ویندوز 11 می‌توان به DirectStorage، HDR اتوماتیک، مایکروسافت استور جدید با پشتیبانی از برنامه‌ها اندورید و مدیریت ویندوز جدید اشاره کرد. در نهایت باید اشاره کرد که ویندوز 11 به گمان بسیاری از کاربران شاید بهترین نسخه ویندوز عرضه شده تا به امروز لقب گیرد.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

مهمان

۱۴۰۰/۷/۱۳
با 16 گیگ رم ، 512 گیگ اس اس دی هارد و سی پی یو intel core i7 به من پیغام میده که ویندوز 11 روی این کامپیوتر قابل اجرا نیست و به من پیشنهاد خرید یه سیستم جدید رو میده. اشکالی که میگیره هم فقط بخاطر سی پی یو هستش.
یه برنامه کمکی نصب میکنیم و برنامه سیستم رو چک میکنه و نتیجه رو میده.