خانهاخبار
اولین تصاویر واقعی از اپل واچ سری 7 منتشر شد

اولین تصاویر واقعی از اپل واچ سری 7 منتشر شد

با رونمایی از اپل واچ سری 7، شاهد پیشرفت‌های قابل توجهی نسبت به سری 6 و البته قیمت بالاتر این سری هستیم. در ادامه به برخی از این تفاوت‌ها و ویژگی‌های جدید پرداخته‌ایم.
۱۴۰۰/۷/۱۲

درحالی که امشب اپل رسما زمان عرضه اپل واچ سری 7 را اعلام کرد، اولین تصاویر واقعی از این محصول در وبسایت MacRumors به اشتراک گذاشته شده است. این تصاویر ابتدا در یک گروه فیس بوکی علاقه مندان به اپل واچ ارسال و چند ساعت بعد از انتشار حذف شدند. ظاهرا این عکس‌ها متعلق به یک شرکت مخابراتی‌اند که در حال آزمایش‌های نهایی سری 7 قبل از فروش رسمی در پاییز امسال است.

image

ما تا به حال فقط سری 7 را در عکس‌های تبلیغاتی اپل دیده‌ بودیم و هنوز این ساعت روی دست کسی دیده نشده است. تصاویر به اشتراک گذاشته شده نشان می‌دهد که سری 7 صفحه نمایش بزرگتر و پهن‌تری نسبت به سری قبل دارد. برخلاف شایعات، سری 7 دارای لبه‌های صاف نیست و گوشه‌های گردتر و باریک‌تری دارد  که به صفحه نمایش اجازه می دهد لبه‌های خمیده‌ای داشته باشد. روشنایی حالت نمایشگر همیشه روشن ۷۰ درصد افزایش یافته است. ابعاد ساعت کوچک‌تر، از ۴۰ میلی‌متر به ۴۱ میلی‌متر و ساعت بزرگ‌تر، از ۴۴ میلی‌متر به ۴۵ میلی‌متر تغییر کرده است. بدین ترتیب، اپل واچ سری ۷ بزرگ‌ترین ساعت هوشمند اپل تا به امروز است.

نمایشگر بزرگتر یکی از تغییرات طراحی سری 7 نسبت به نسل قبلی است. سری 7 گواهی IP6X برای مقاومت بهتر در برابر گرد و غبار و آب دارد، اما مشخصات فنی و CPU آن مشابه اپل واچ سری 6 است. باتری سری ۷ بهبود نیافته است و مانند سری ۶، تا ۱۸ ساعت شارژدهی می‌کند. کابل شارژر به جای USB تایپ A از نوع تایپ C است. با این کابل جدید و البته شارژرهای ۲۰ واتی، اپل واچ سری 7 می‌تواند حدود ۳۳ درصد سریع‌تر شارژ شود. قیمت این ساعت هوشمند از ۳۹۹ دلار شروع می‌شود.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)