خانهاخبار
مینگ چی کو: استفاده از نمایشگر اولد برای آیپد ایر 2022 منتفی شد

مینگ چی کو: استفاده از نمایشگر اولد برای آیپد ایر 2022 منتفی شد

تا به هر حال شایعه‌ای که درباره نسل بعدی آیپد ایر شنیده بودیم، خبر از نمایشگر اولد در آن می‌داد اما جدیدترین شایعات می‌گویند که این اتفاق در نسل بعد نخواهد رخ نخواهد داد.
۱۴۰۰/۷/۱۳

مینگ چی کو، تحلیلگر اپل، در تازه‌ترین گزارش خود گفته است که استفاده از نمایشگر اولد برای نسل جدید آیپد ایر یا همان آیپد ایر 2022 لغو شده و همچنان شاهد پنل LCD در این تبلت خواهیم بود. 

image

این در حالی است که مینگ چی کو در ماه مارس سال جاری مدعی شده بود که آیپد ایر 2022 با نمایشگر OLED از راه می‌رسد اما حالا با گزارش جدیدش، تحلیل قبلی خودش را منتفی دانسته دانسته است. دلیلی که او تصور می‌کند اپل برای تغییر نظر داشته این بوده که این کار هم هزینه تولید محصول بالاتر می‌رفته و هم با پنل‌های ارزان‌تر، انتظار کیفی که اپل دارد برآورده نمی‌شده است.

همچنین مینگ چی کو قبلا گفته بود که آیپد پرو ۱۱ اینچی جدید هم قرار است با نمایشگر مینی ال‌ای‌دی همراه باشد اما با توجه به گزارش اخیرش، اپل ممکن است با دلایل مشابه، همچنان نمایشگر LCD را روی این آیپد پرو هم استفاده کند. در حال حاضر تنها دستگاه اپل که از فناوری mini LED بهره می‌برد، آیپد پرو 12.9 اینچی این شرکت است. یک تحلیل دیگر مینگ چی کو در این زمینه هم این است که اگر اپل از نمایشگر OLED در آیپد ایر بعدی استفاده کند، ممکن است فروش آیپد پرو 11 اینچی نسل بعد کاهش پیدا کند.

در حالی که اپل قصد دارد LCD را همچنان در آیپد ایر بعدی هم نگه دارد، مینگ چی کو می‌گوید این شرکت همچنان به تحقیق و توسعه در حوزه نمایشگرهای آیپدهایش ادامه می‌دهد. حتی گزارشی که هفته پیش منتشر شده بود نیز می‌گفت که اپل و سامسونگ در حال همکاری برای توسعه یک نمایشگر 10.9 اینچی OLED جدید هستند که در آیپد ایر استفاده شود که با این تفاسیر، این نمایشگر جدید را شاید در دو نسل بعد یا حتی سه نسل بعد این تبلت ببینیم. شما در این زمینه چه فکر می‌کنید؟

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)