خانهاخبار
سال تحصیلی جدید با نارتب و شهر فافا

سال تحصیلی جدید با نارتب و شهر فافا

شهر فافا، بزرگ‌ترین فروشگاه آنلاین تکنولوژی در ایران، قصد دارد تبلت‌های دانش آموزی مخصوص کودک و نوجوان را برای استفاده‌های دانش آموزان در مهر ماه به فروش برساند.
۱۴۰۰/۷/۱۰

شهر فافا، بزرگ‌ترین فروشگاه آنلاین تکنولوژی در ایران، قصد دارد تبلت‌های دانش آموزی مخصوص کودک و نوجوان را برای استفاده‌های دانش آموزان در مهر ماه به فروش برساند. با شروع مهر و فصل کلاس‌ درس و مدرسه به صورت از راه دور، یکی از دغدغه‌های اصلی والدین برای فرزندانشان، خرید یک تبلت خوب با قیمت مناسب با ویژگی های منحصر بفردی مثل ضد ضربه بودن، و جلوگیری از خرابی پورت شارژ و تهیه سیم کارت است. با خرید هریک از تبلت‌های نارتب، کاور ژله‌ای و محافظ صفحه نمایش نیز به همراه یک کد فعالسازی برای دریافت سیم کارت انارستان همراه اول دریافت می‌کنید تا سال تحصیلی جدید برای فرزندتان، سالی خاطره انگیز و خوب باشد.

image

تبلت‌های دانش آموزی مناسب برای کودک و نوجوان

مطمئناً شما هم مثل خیلی از پدر و مادرهای امروزی دنبال راهی هستید که فرزند دلبندتان از تبلت و اینترنت استفاده کند و از عوارض منفی آن و فضای مجازی در امان بماند. تبلت‌های دانش آموزی مخصوص کودک و نوجوان نارتب برای پاسخگویی به همین نیازها ساخته شده‌اند.

تبلت‌های نارتب به شما این امکان را می‌دهند تا نحوه‌ی استفاده و دسترسی فرزندان خود را به تبلت و فضای مجازی مدیریت کنید و برای استفاده از آن نیز زمان بندی خاصی تعیین نمایید. همچنین می‌توانید مشخص کنید که فرزندتان از چه نرم افزارهایی استفاده کند یا به چه سایت‌هایی دسترسی داشته باشد. به کمک تبلت‌های نارتب حتی می‌توانید درگاه‌های ورودی و خروجی تبلت را مدیریت کنید و بر فرایند گزارش گیری از رفتار فرزندتان نظارت داشته باشید.

سیستم عامل مورد استفاده در تبلت‌های نارتب، نسخه‌ی سفارشی سازی شده‌ی اندروید است که علاوه بر قابلیت‌ها و امکانات مدیریتی که به والدین می‌دهد، رابط کاربری زیبا و جذابی دارد و محیطی را در اختیار کودکان و نوجوانان قرار می‌دهد که بتوانند به محتواهای مناسب سن خود مثل فیلم و انیمیشن، قصه، بازی و... دسترسی پیدا کنند و استفاده‌ی درست و سالمی از تبلت خود و همچنین اینترنت داشته باشند.

چرا تبلت‌های نارتب؟

تبلت‌های نارتب ضمن داشتن تمامی قابلیت‌ها و ویژگی‌های یک تبلت عادی، امکاناتی را در اختیار والدین قرار می‌دهند تا بتوانند به مدیریت تبلت و دسترسی فرزندانشان به شبکه‌ی اینترنت بپردازند. طراحی زیبا، جذاب و دلنشین در کنار دنیایی از محتواها و مطالب مناسب برای کودکان و نوجوانان با سنین مختلف، تبلت‌های نارتب را به تبلت‌هایی مناسب و ایده آل برای این گروه‌های سنی تبدیل کرده‌اند.

image

مدیریت کامل و زمان بندی استفاده از تبلت

قابلیت مهم و اصلی تبلت‌های کودک و نوجوان نارتب، امکان مدیریت استفاده از آنها توسط والدین است. به کمک این قابلیت، پدرها و مادرها می‌توانند برای هرکدام از اعضای خانواده‌ی خود، یک حساب کاربری جداگانه با تنظیمات خاص بسازند و مدت زمان استفاده از تبلت، استفاده از بازی‌ها و برنامه‌ها، دسترسی به اینترنت و... را بر اساس نوع شخص، سن و جنسیت او مشخص نمایند.

همچنین با استفاده از تبلت‌های نارتب می‌توانید برای هریک از فرزندانتان محدوده‌ی زمانی خاصی را مشخص کنید که خارج از این محدوده نتواند از تبلت استفاده کند. با این کار می‌توانید از اعتیاد فرزندان خود به فضای مجازی و تبلت جلوگیری کنید. همچنین می‌توانید برای استفاده از اپلیکیشن‌ها و بازی‌ها نیز زمان بندی خاصی تعریف کنید یا دسترسی به بازی‌ها و نرم افزارها را محدود کنید و فقط به تعدادی از آنها اجازه‌ی دسترسی برای استفاده بدهید تا مطمئن شوید که فرزندتان از بازی‌ها و برنامه‌های مناسب سن خود استفاده می‌کند.

مدیریت و کنترل ارتباطات تبلت

در تبلت‌های نارتب، والدین می‌توانند مشخص کنند که چه کسانی اجازه‌ی استفاده از اینترنت همراه و وای فای را دارند. همچنین می‌توانند تعیین کنند که کاربران مجاز به استفاده از اینترنت، در چه زمان‌هایی می‌توانند از آن استفاده کنند. علاوه بر این، با استفاده از تبلت‌های نارتب می‌توانید وبسایت‌های مناسب و مورد تأییدتان را دسته بندی کنید تا هر کدام از اعضای خانواده بر اساس سن، جنسیت و نیازهایی که دارند، به سایت‌هایی که شما مشخص کرده‌اید، دسترسی داشته باشند.

یکی دیگر از قابلیت‌های خوب تبلت‌های نارتب این است که می‌توانید لیستی از شماره تلفن‌های مورد تأیید خود را در آن درست کنید تا فرزندتان بتواند تنها با آن شماره‌ها ارتباط داشته باشد. در صورت نیاز می‌توانید به راحتی گزارشی از پیامک‌ها و تماس‌های ارسالی یا دریافتی را مشاهده کنید و بر آنها نظارت داشته باشید.

کاور ژله‌ای زیبا و محافظ صفحه نمایش رایگان

با خرید هریک از تبلت‌های نارتب، یک ضربه گیر ژله‌ای و یک محافظ صفحه نمایش رایگان دریافت می‌کنید. این کاور ژله‌ای بسته به تبلت انتخابی شما، رنگ بندی‌های متنوع و جذابی مثل مشکی، آبی، نارنجی و صورتی دارد که انتخابی عالی برای هر سلیقه هستند و از تبلت در برابر ضربات و همچنین سقوط احتمالی محافظت می‌کند و ظاهر زیبایی نیز به آن می‌دهد. محافظ صفحه نمایشی که با این تبلت عرضه می‌شود، از نمایشگر آن در برابر ضربات نه چندان شدید و خط و خش محافظت می‌کند و باعث می‌شود تا آسیبی نبیند.

سیم کارت رایگان با خرید تبلت‌های نارتب

سیم کارت انارستان، یک سیم کارت اعتباری رایگان همراه اول ویژه‎‌ی کودکان و نوجوانان ۶ تا ۱۸ ساله است که پاسخگوی تمامی نیازهای آنها برای مکالمه، ارسال پیامک و استفاده از اینترنت همراه است. تعرفه‌های مکالمه و پیامک سیم کارت انارستان مشابه سیم کارت‌های اعتباری همراه اول است و تفاوتی با آنها ندارد. با خرید تبلت‌های نارتب، یک کد فعالسازی سیم کارت انارستان همراه اول به صورت رایگان دریافت می‌کنید که با مراجعه به یکی از دفاتر فروش همراه اول می‌توانید سیم کارت تان را دریافت نمایید.

نرم‌افزار جذاب و کاربردی اکتشاف علوم

اپلیکیشن اکتشاف علوم LabCamera دارای ابزارهای کاربردی است که با استفاده از دوربین تبلت این امکان را به دانش آموزان می‌دهد تا بتوانند آزمایش‌های علمی مختلف را به سادگی انجام دهند. با خرید تبلت‌های نارتب، اشتراک رایگان یک ساله‌ی نرم افزار LabCamera را دریافت خواهید کرد که برای فرزند دلبندتان بسیار کاربردی و سرگرم کننده است.

آنتی ویروس رایگان و کاربردی

یکی از مشکلات کاربران در فضای مجازی و استفاده از دستگاه‌های الکترونیکی هوشمند، بدافزارها و ویروس‌های کامپیوتری هستند که امنیت اطلاعات شما را به خطر می‌اندازند. آنتی ویروس‌ها نرم افزارهایی هستند که قادر به شناسایی، قرنطینه و حذف این ویروس‌ها و ابزارهای جاسوسی هستند. با خرید تبلت‌های نارتب، اشتراک رایگان یک ساله‌ی آنتی ویروس نیز دریافت می‌کنید که با استفاده از آن، خیال تان از بابت حفظ اطلاعات و داده‌های شخصی تان راحت خواهد بود.

image

تبلت 8 اینچی NARTAB2 8 مدل N28

از مشخصات بارز این تبلت می‌توان به طراحی و رنگ بندی‌های جذاب آن اشاره کرد که این محصول را برای کودکان و نوجوانان با هر سنی مناسب ساخته است. این تبلت که در 2 رنگ مشکی و سبز تولید شده، به همراه کاور ژله‌ای آن ظاهر جذاب‌تری به خود می‌گیرد. وزن این محصول نیز تنها ۳۳۹ گرم است و استفاده‌ی طولانی مدت از آن، دست را خسته نمی‌کند و می‌توانید ساعت‌ها با آن کار کنید.

صفحه نمایش این تبلت 8 اینچ است که در دسته‌ی تبلت‌های با سایز متوسط قرار می‌گیرد. پنل این نمایشگر از نوع IPS است و رزولوشن 800 در 1280 پیکسلی دارد و کیفیت تصویر HD ارائه می‌دهد که کیفیت خوبی است و تصاویر نمایش داده شده توسط آن نیز مناسب هستند.

قلب تپنده‌ی این تبلت، یک پردازنده‌ی 8 هسته‌ای با فرکانس 1.6 گیگاهرتز است که در کنار ۳ گیگابایت رم، برای اجرای بیشتر نرم افزارها و بازی‌های سبک جوابگو است. ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی نیز برای این محصول در نظر گرفته شده که مقدار قابل قبولی برای استفاده‌های امروزی است اما اگر مقدار آن برایتان کافی نیست، می توانید با استفاده از یک مموری کارت مقدار آن را افزایش دهید تا فضای بیشتری در اختیار داشته باشید.

دوربین اصلی ۸ مگاپیکسلی و سلفی ۵ مگاپیکسلی این تبلت نیز کیفیت خوبی دارند و بسته به نیازی که دارید، می‌توانید از آنها برای عکاسی، فیلم برداری، تماس‌های تصویری، حضور در کلاس‌های آنلاین و... استفاده کنید.

قابلیت نصب سیم کارت و استفاده از اینترنت پرسرعت 4G/LTE به همراه مکالمه و ارسال پیام کوتاه نیز در این تبلت مهیاست و با قرار دادن یک سیم کارت در شیار مخصوص آن می‌‎توانید از این امکان بهره مند شوید. باتری مورد استفاده در این تبلت هم ظرفیت ۵۱۰۰ میلی آمپر ساعتی دارد که شارژ دهی مناسبی داشته و برای چند ساعت استفاده مکرر از این دستگاه جوابگو است.

تبلت 8 اینچی NARTAB2 E8 مدل N281 

مثل تبلت NARTAB2 8، این تبلت هم طراحی و رنگ بندی‌های جذابی دارد که برای هر سن و هر سلیقه‌ای انتخابی عالی است. این تبلت که در چهار رنگ سبز و مشکی عرضه شده، به همراه کاور ژله‌ای خوش رنگ و زیبایی که همراه آن قرار دارد، ظاهر جذاب تری خواهد داشت.

از نظر مشخصات فنی، تبلت دانش آموزی NARTAB2 E8 مثل مدل قبلی است ولی چند تفاوت دارد که اولین آن مربوط به حافظه‌ی رم دستگاه است. رم مورد استفاده در این تبلت 2 گیگابایت ظرفیت دارد که 1 گیگابایت کمتر از تبلت NARTAB2 8 است و به همین خاطر عملکرد پردازشی آن اندکی کمتر است. در بحث دوربین سلفی نیز این دو مدل با یکدیگر تفاوت دارند؛ چراکه در NARTAB2 E8 شاهد استفاده از یک سنسور 2 مگاپیکسلی هستیم که 3 مگاپیکسل کمتر از دوربین سلفی تبلت قبلی است.

سومین و آخرین تفاوت مربوط به این دو تبلت نیز ظرفیت باتری آنهاست که در این تبلت از یک باتری با ظرفیت 4500 میلی آمپر ساعت استفاده شده ولی در مدل دیگر یک باتری 5100 میلی آمپر ساعتی را شاهد بودیم؛ بنابراین از نظر شارژ دهی این تبلت عملکرد ضعیف‌تری نسبت به NARTAB2 8 دارد و باید موقع خرید به این نکته توجه داشته باشید تا بتوانید تبلت مناسب را انتخاب کنید.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)