خانهاخبار
به گفته یکی از کارمندان هواوی، سیستم عامل HarmonyOS 3.0 به زودی منتشر می‌شود

به گفته یکی از کارمندان هواوی، سیستم عامل HarmonyOS 3.0 به زودی منتشر می‌شود

شرکت هواوی همچنان در حال کار روی سیستم عامل اختصاصی خود یا همان HarmonyOS بوده و قرار است به زودی نسخه 3.0 آن را نیز منتشر کند.
۱۴۰۰/۷/۱۰

خبرگزاری IT Home News به تازگی گزارشی منتشر کرده که با استناد به آن، یکی از کارمندان هواوی در پستی که در یکی از شبکه‌های اجتماعی منتشر کرده ، به انتشار قریب الوقوع نسخه بعدی سیستم عامل این شرکت، یا همان HarmonyOS 3.0 اشاره داشته است.

به گفته این گزارش، این شرکت چینی قصد دارد تا کنفرانس توسعه دهندگان هواوی را در تاریخ ۲۴ اکتبر (۲ آبان) برگزار کرده و در این کنفرانس، از نسخه جدید سیستم عامل هارمونی نیز رونمایی کرد.

image

 

پس از تحریم‌های آمریکا بر علیه هواوی، این شرکت تصمیم گرفت تا اتکای خود رو سیستم عامل اندروید را کاهش داده و به توسعه و تولید سیستم عامل شخصی خود پرداخت؛ این سیستم عامل، HarmonyOS نام داشته که البته کاملا بر پایه اندروید طراحی شده است!

نسخه فعلی این سیستم عامل یا HarmonyOS 2.0 در کنفرانس توسعه دهندگان سال گذشته هواوی که در ماه سپتامبر برگزار شد، معرفی شده و در تاریخ ۱۶ سپتامبر ۲۰۲۰ نیز برای دستگاه‌های هواوی منتشر شد.

در رویداد معرفی از سری گوشی‌های هواویی نووا 9، این شرکت اعلام کرد که تعداد کاربرانی که سیستم عامل هارمونی را روی دستگاه‌های هواوی خود دریافت کرده‌اند، از ۱۲۰ میلیون نفر عبور کرده است. هواوی انتظار دارد تا سیستم عامل هارمونی تا پایان امسال موفق به جذب ۳۰۰ میلیون کاربر شود.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)