خانهاخبار
سونی از هدفون و ایرفون‌ بی‌سیم جدید خود رونمایی کرد

سونی از هدفون و ایرفون‌ بی‌سیم جدید خود رونمایی کرد

شرکت سونی دو محصول صوتی جدید را معرفی کرده که شامل یک هدفون بی‌سیم به نام WH-XB910N و یک ایرفون بی‌سیم به نام WF-C500 هستند.
۱۴۰۰/۷/۸

شرکت سونی در امروز از دو محصول صوتی جدید خود رونمایی کرد. این محصولات که شامل یک هدفون بی‌سیم به نام WH-XB910N و یک ایرفون بی‌سیم به نام WF-C500 هستند، از ماه اکتبر روانه بازار خواهند شد.

image

هدفون بی‌سیم WH-XB910N، یک هدفون فول سایز و رو گوشی بوده و به سری «اکسترا بیس» سونی تعلق دارد؛ بنابراین همانطور که حدس می‌زنید این هدفون‌ها برای افرادی که به بیس اهمیت زیادی می‌دهند، طراحی شده‌اند. این هدفون همچنین دارای سیستم نویز کنسلینگ یا همان حذف صدای اضافی محیط است؛ با وجودی که معمولا بهترین سیستم نویز کنسلینگ در سری 1000X سونی یافت می‌شود، داشتن این ویژگی از نداشتن آن خیلی بهتر است!

image

از دیگر ویژگی‌های این هدفون می‌شود پشتیبانی از کدک‌های صوتی AAC و LDAC، تنظیم هوشمند سیستم نویز کنسلینگ با توجه به شرایط اطراف کاربر، تنظیمات لمسی، پشتیبانی از دستیار گوگل و آمازون الکسا، پشتیبانی از سیستم‌های Android Fast Pair و Windows Swift Pair‌ جهت اتصال سریع‌تر، عمر باتری ۳۰ ساعته، طراحی تاشو و کیس مخصوص حمل و نقل که در جعبه هدفون قرار دارد اشاره کرد. هدفون WH-XB910N سونی قیمت ۱۷۹ یورو را داشته و در رنگ‌های آبی و مشکی روانه بازار خواهد شد.

image

در سوی دیگر، ایرفون بی‌سیم WF-C500 محصولی مقرون به صرفه است. این ایرفون بی‌سیم دارای ویژگی‌هایی چون گواهی IPX4 جهت مقاومت در برابر نفوذ قطرات آب، پشتیبانی از AAC، عمر باتری ۱۰ ساعته که با کیس به ۲۰ ساعت افزایش می‌یابد و پشتیبانی از سیستم‌های Android Fast Pair و Windows Swift Pair است. این ایرفون بی‌سیم قیمت ۸۹ یورویی دارد و در چهار رنگ نارنجی، سبز، سفید و مشکی عرضه می‌شود.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)