خانهاخبار
بر اساس ویدئو تایید نشده، گلکسی زد فولد 3 آتش می‌گیرد!

بر اساس ویدئو تایید نشده، گلکسی زد فولد 3 آتش می‌گیرد!

به نظر می‌رسد کابوس گلکسی نوت 7 برای سامسونگ تکرار می‌شود
۱۴۰۰/۷/۷

غول فناوری کره جنوبی، سامسونگ، تجارب بسیار تلخی را در زمینه منفجر شدن و آتش گرفتن گوشی‌های هوشمند شرکت خود دارد و حتی برای به دست گرفتن کنترل این اتفاقات نیز به مشکلات بسیاری برخورد کرد. بارزترین این اتفاقات انفجار و آتش گرفتن گلکسی نوت 7 بود که به دلیل یک عیب ساختاری بود و سامسونگ را وادار کرد عرضه و فروش گلکسی نوت 7 را متوقف کند. حالا اما به نظر می‌رسد سامسونگ بار دیگر به زمان سخت گلکسی نوت 7 برگشته است چرا که در ویدئویی تایید نشده مشخص شده است که گلکسی زد فولد 3 کاربری در حال دود کردن است. این اتفاق در حالی افتاده است که این کاربر به تازگی گوشی هوشمند خود را از مرکز تعمیرات تحویل گرفته است.

image

ماجرا از این قرار است که گلکسی زد فولد 3 کاربری به طور اتفاقی روی زمین می‌افتد و کاربر گوشی هوشمند خود را برای مرکز تعمیرات ارسال می‌کند. اما این مرکز تعمیرات به کاربر توصیه می‌کند که گلکسی زد فولد 3 خود را برای سامسونگ بفرستد و گوشی جدیدی دریافت کند. این کاربر که در حال آماده‌سازی ارسال گلکسی زد فولد 3 بوده است، ناگهان می‌بیند که گوشی هوشمند در حال دود کردن است.

در حالی که این کاربر گلکسی زد فولد 3 تصور می‌کند این مشکل به دلیل یک نقص ساختاری است، این اتفاق از نقطه نظر فنی ممکن است دلایل متفاوتی داشته باشد. در یک حادثه مشابه، انفجار گلکسی A21s در پرواز خطوط هواپیمایی آلاسکا باعث شد تا خدمه پرواز مجبور به تخلیه مسافران شوند.

image

 

در نهایت باید اشاره کرد از آنجایی که هیچ گزارش مشابهی درباره انفجار و آتش گرفتن گلکسی زد فولد 3 منتشر نشده است، باید منتظر تایید رسمی سامسونگ و تحقیقات گسترده این شرکت پیرامون این اتفای باشیم. سامسونگ باید امیدوار باشد که این مشکل مانند مشکلات گلکسی نوت 7 بزرگ و غیرقابل کنترل نباشد.  

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)