خانهاخبار
قیمت سری گوشی‌های پیکسل 6 گوگل لو رفت!

قیمت سری گوشی‌های پیکسل 6 گوگل لو رفت!

به تازگی گزارشی منتشر شده که قیمت سری گوشی‌های پیکسل 6 گوگل در اروپا را فاش کرده است و در ادامه نگاهی به اطلاعات افشا شده توسط آن خواهیم انداخت.
۱۴۰۰/۷/۷

با وجودی که مدتها تا عرضه گوشی‌های سری پیکسل 6 گوگل زمان باقی مانده است، بسیاری از کاربران به دنبال دانستن قیمت این گوشی بودند؛ زیرا گوگل بر خلاف نسل پیشین این سری را گوشی‌هایی پرچمدار دانسته و در آنها از پردازنده شخصی خود که Tensor نام دارد نیز استفاده کرده است. حالا گزارشی از سوی یک منبع منتشر شده که ادعا می‌کند قیمت این گوشی‌ها را در بازار اروپا به دست آورده است.

به گفته «ام. برندن لی» از کانال یوتوب This is Tech Today، وی به تازگی اطلاعاتی را از یک منبع به دست آورده که قیمت گوشی‌های پیکسل 6 و پیکسل 6 پرو را فاش می‌کند. این منبع نیز می‌گوید که اطلاعات خود را از مقامات یکی از اپراتور‌های همراه اروپایی کسب کرده است.

image

قرار است قیمت گوشی گوگل پیکسل 6، ۶۴۹ یورو (حدود ۷۵۸ دلار) باشد؛ این قیمت برای گوشی هوشمندی که قرار است نخستین پردازنده طراحی شده توسط گوگل را به همراه داشته باشد، شدیده رقابتی به نظر می‌رسد. جهت مقایسه، گوشی پیکسل 5 که از سخت افزاری نه چندان قدرتمند و در حد و اندازه گوشی‌های میان رده استفاده می‌کرد، در اروپا با قیمت ۶۲۹ یورو (حدود ۷۲۵ دلار) فروخته می‌شد.

اگر به دنبال خرید گوشی گوگل پیکسل 6 پرو هستید، باید انتظار قیمتی بسیار بالاتر را داشته باشید؛ زیرا به گفته «لی»، این گوشی به قیمت ۸۹۹ یورو (حدود ۱۰۵۰ دلار) به فروش خواهد رسید. «لی» می‌گوید که دلیل این قیمت بالاتر، ویژگی‌های انحصاری پیکسل 6 پرو است که در نسخه معمولی این گوشی یافت نخواهند شد. این ویژگی‌ها شامل نمایشگر خمیده با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز و رزولوشن بالاتر، پشتیبانی از التراواید بند و دوربین تله فوتوی آن هستند.

البته بهتر است فعلا این گزارشات را چندان جدی نگرفته زیرا احتمال حقیقت نداشتن آنها نیز وجود دارد. همچنین ممکن است که قیمت گوشی‌های پیکسل 6 در اروپا، به نسبت آمریکا کمتر باشد زیرا این شرکت احتمالا در نسخه آمریکایی این گوشی‌ها، ویژگی‌هایی چون پشتیبانی از mmWave برای اتصال به 5G را قرار داده است.

image

«لی» شایعات پیشین را که مبنی بر معرفی رسمی گوشی‌های پیکسل 6 در تاریخ ۱۹ اکتبر (۲۷ مهر) و عرضه آنها در تاریخ ۲۸ اکتبر (۶ آبان) بودند، تایید کرده و می‌گوید که گوگل احتمالا پسوند «کربن» را برای نسخه مشکی این گوشی و «مه» را برای نسخه سبز آن انتخاب کرده است که البته با نام‌های معمولا شوخ‌ طبعانه پیشین این شرکت، جور در نمی‌آید.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)