خانهاخبار
گلکسی M52 5G رسما در هند معرفی شد

گلکسی M52 5G رسما در هند معرفی شد

جدیدترین میان‌رده سامسونگ با مشخصات فنی قابل توجه رونمایی شد.
۱۴۰۰/۷/۶

هفته گذشته بود که گلکسی M52 5G در وبسایت لهستانی سامسونگ رونمایی شد و برخی از مشخصات فنی آن لو رفت. امروز اما همان طور که برنامه‌ریزی شده بود، سامسونگ رسما از گلکسی M52 5G رونمایی کرد تا عضو جدید سری میان‌رده M نیز وارد بازار شود. این گوشی هوشمند که جانشین گلکسی M51 محسوب می‌شود بروزرسانی‌های مثبتی را نسبت به نسل قبلی خود داشته است.

همانطور که از یک گوشی هوشمند میان‌رده انتظار داریم، بدنه گلکسی M52 5G از جنس پلاستیک است. البته شایان ذکر است که جنس بدنه سایر گوشی‌های هوشمند سری M نیز پلاستیکی است. پنل پشتی گلکسی M52 5G از طراحی خط‌های عمودی نیز مانند گلکسی F62 بهره می‌برد. گلکسی M52 5G از نمایشگر سوپر امولد فول اچ‌دی پلاس 6.7 اینچی بهره می‌برد که با قابلیت نمایش 16 میلیون رنگ و نرخ نوسازی 120 هرتزی تجربه کاربری مناسبی را برای کاربران به همراه خواهد داشت. این نمایشگر همچنین میزبان دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی است و توسط محافظ صفحه گوریلا گلس محافظت می‌شود. قلب تپنده گلکسی M52 5G تراشه اسنپدراگون 778G است که در کنار دو مدل حافظه رم 6 و 8 گیگابایتی و حافظه داخلی 128 گیگاباتی سخت‌افزار این گوشی هوشمند را تشکیل می‌دهد. البته باید اشاره کرد حافظه داخلی گلکسی M52 5G از طریق درگاه کارت حافظه microSD قابل افزایش است.

image

در قاب پشتی گلکسی M52 5G دوربین سه‌گانه قرار دارد که از یک دوربین اصلی 64 مگاپیکسلی، یک دوربین فوق عریض 12 مگاپیکسلی و دوربین ماکرو 5 مگاپیکسلی تشکیل شده است. در بخش اتصالات نیز میان‌رده سامسونگ از انواع گزینه‌های ارتباطی مانند 5G 11 باند، وای‌فای دوبانده، بلوتوث نسخه 5، NFC و درگاه Type-C پشتیبانی می‌کند. نکته عجیب گلکسی M52 5G حذف جک 3.5 میلی‌متری صدا است که در برای یک گوشی میان‌رده تا حدودی عجیب به نظر می‌رسد. از آن سو، گلکسی M52 5G از سنسور اثرانگشت قرار گرفته در کنار بدنه بهره می‌برد. در بخش نرم‌افزار، گلکسی M52 اندورید 11 را بر پایه رابط کاربری One 3.1 اجرا می‌کند. تمام این مجموعه از باتری 5000 میلی‌امپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ 25 واتی تغذیه می‌کند که متاسفانه سامسونگ تنها یک شارژر 15 واتی در جعبه گوشی قرار می‌دهد.

image

درنهایت باید اشاره کرد که گلکسی M52 5G در دو رنگ آبی یخی و مشکی براق عرضه خواهد شد. به علاوه، این گوشی هوشمند در دو کانفیگ رم 6 و 8 گیگابایتی عرضه خواهد شد که به ترتیب نسخه رم 6 و حافظه داخلی 128 گیگابایتی 405 دلار و نسخه رم 8 گیگابایتی با حافظه داخلی مشابه 432 دلار قیمت دارد.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

سرنوشت

۱۴۰۰/۷/۶
اگر ۶ اینچ بود بیشتر ارزش داشت
تنها عیبی که داره حافظه داخلی با سرعت خواندن بسیار پایین برای بازی سنگین مناسب نیست.