خانهاخبار
شیائومی سیوی با تمرکز بر روی طرفداران سلفی معرفی شد

شیائومی سیوی با تمرکز بر روی طرفداران سلفی معرفی شد

شیائومی به تازگی از جدیدترین گوشی خود که سیوی نام داشته و از طراحی نازک و سبک و دوربین سلفی قدرتمندی برخودار است؛ رونمایی کرد.
۱۴۰۰/۷/۶

شرکت شیائومی از جدیدترین گوشی خود که سیوی نام دارد، رونمایی کرد. این گوشی برای علاقه‌مندان به سلفی ساخته شده و از بدنه نازک و سبکی برخوردار است. طراحی شیائومی سیوی، سری CC یا همان نوت این شرکت را تداعی می‌کند. این گوشی فعلا به طور رسمی در بازار چین عرضه خواهد شد.

شیائومی سیوی وزن تنها ۱۶۶ گرم را دارد؛ ضخامت آن ۶.۹ میلی متر و عرض آن، ۷۱.۵ میلی متر است؛ بنابراین از نظر ابعاد به گوشی جمع و جور می 11 لایت شباهت دارد. اگر از افرادی هستید که به خوش دستی و وزن گوشی اهمیت می‌دهید، این گوشی گزینه مناسبی برای شما خواهد بود.

image

 

سیوی از نظر سخت افزاری نیز از مشخصات قدرتمندی برخوردار است. این گوشی دارای پردازنده کوالکام اسنپدراگون 778G بوده و نمایشگر اولد ۶.۵۵ اینچی آن نیز رزولوشن فول اچ دی پلاس و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز را دارد. جدیدترین گوشی شیائومی از سیستم دوربین سه گانه استفاده کرده که دوربین اصلی آن، رزولوشن ۶۴ مگاپیکسل را دارد که دوربین التراواید ۸ مگاپیکسلی با زاویه دید ۱۲۰ درجه و دوربین ماکرو ۲ مگاپیکسلی نیز آن را همراهی می‌کنند.

شرکت شیائومی در نمایشگر پانچ هول یا همان حفره دار این گوشی، یک دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی با قابلیت فوکوس خودکار را قرار داده است. به ادعای شیائومی، دوربین سلفی این گوشی می‌تواند عیوب دیده شده در پوست کاربر را در سطح پیکسلی برطرف کند.

image

 

البته نمونه‌ای که توسط شیائومی از عکس‌های این دوربین نمایش داده شد، نشانگر یک دوربین سلفی معمولی به همراه فیلتر‌های رایج برطرف کردن مشکلات پوست صورت است که در بسیاری از دوربین‌های سلفی گوشی‌های دیگر نیز یافت می‌شوند.

شیائومی سیوی از تاریخ ۳۰ سپتامبر (۸ مهر) در کشور چین روانه بازار خواهد شد. نسخه به همراه ۸ گیگابایت حافظه رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی این گوشی، قیمت ۲۵۹۹ یوآن (حدود ۴۰۲ دلار) را دارد؛ همچنین نسخه‌ای با ۸ گیگابایت حافظه رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی نیز با قیمت ۲۸۹۹ یوآن (حدود ۴۴۹ دلار) به فروش می‌رسد. در نهایت، نسخه‌ای با ۱۲ گیگابایت حافظه رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی نیز با قیمت ۳۱۹۹ یوآن (حدود ۴۹۵ دلار)، در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت.

image

شیائومی هنوز اعلام نکرده که عرضه نسخه جهانی این گوشی، در چه تاریخی انجام خواهد شد. البته بهتر است بدانیم که گوشی شیائومی CC9 پرو، با نام می نوت 10 به بازار جهانی آمد و گوشی می CC9e نیز مدتی بعد با نام می A3 در بازار جهانی عرضه شد؛ بنابراین به احتمال زیاد نسخه جهانی این گوشی با نام متفاوتی روانه بازار خواهد شد.

درباره گوشی شیائومی سیوی چه می‌اندیشید؟ نظر خود را با ما در میان بگذارید.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

ذوالفقاری همدان

۱۴۰۰/۷/۶
گوشی مخوف و شاخیه??
این روزها دنیای گوشی‌ها شده دنیای شاخ؛ یعنی عملاً پول میدی شاخ میخری.
و صدافســوس که، هیچ شاخی قسمتِ ما نیست?
#من_شاخ_میخوام ?