خانهاخبار
مشخصات فنی گلکسی تب A8 2021 لو رفت

مشخصات فنی گلکسی تب A8 2021 لو رفت

جدیدترین تبلت سامسونگ از تراشه Unisoc بهره خواهد برد!
۱۴۰۰/۷/۶

 سامسونگ قرار است به زودی جدیدترین عضو سری تبلت‌های میان‌رده خود یعنی گلکسی تب A8 2021 را معرفی و رونمایی کند. به علاوه، چند هفته پیش بود که چند تصویر رندری از این تبلت منتشر شد و کاربران با طراحی آن آشنا شدند. اکنون براساس گزارشی از Gizmochina، مشخصات فنی گلکسی تب A8 2021 لو رفته است و نکته عجیب موجود در مشخصات منتشر شده، تراشه Unisoc استفاده شده در این تبلت است. منبع این اخبار منتشر شده اکانت توئیتری OnLeaks است.

گلکسی تب A8 مجهز به نمایشگر 10.5 اینچی TFT WUXGA است که در مقایسه با نمایشگر 10.4 اینچی گلکسی تب A7 اندکی بزرگ‌تر شده است. به علاوه، برخی از گزارش‌های اولیه خبر از مجهز شدن گلکسی تب A8 به تراشه اسنپدراگون می‌دادند اما براساس شایعات منتشر شده جدید، گلکسی تب A8 از تراشه Unisoc Tiger T618 بهره خواهد برد که به تازگی آن را در تبلت HTC A100 که چند هفته پیش در روسیه عرضه شد، دیده‌ایم.

image

 

سامسونگ قرار است گلکسی تب A8 را در سه مدل کانفیگ مختلف و براساس بازار‌های هدف عرضه کند. این تبلت میان‌رده در سه مدل حافظه رم 3 گیگابایتی و حافظه داخلی 32 گیگابایتی، حافظه رم 4 گیگابایتی و حافظه داخلی 64 و 128 گیگابایتی روانه بازار خواهد شد. البته برخی از اخبار تایید نشده ابراز داشته‌اند که گلکسی تب A8 از درگاه کارت حافظه microSD بهره خواهد برد.

image

در قاب پشتی گلکسی تب A8 یک دوربین 8 مگاپیکسلی قرار دارد که چندان نباید روی آن حساب باز کرد. به علاوه، دوربین سلفی این تبلت 5 مگاپیکسلی است که تنها برای برقراری تماس‌های ویدئویی مناسب است. حجم باتری گلکسی تب A8 نیز با گلکسی تب A7 متفاوت نخواهد بود و همچنان 7040 میلی‌امپر ساعتی است و از شارژ 15 واتی پشتیبانی می‌کند. همچنین گلکسی تب A8 مجهز به سنسور اثرانگشت قرار گرفته در کنار بدنه خواهد بود که با توجه به رده کاربری و قیمتی این تبلت معقول به نظر نمی‌رسد. در نهایت باید اشاره کرد که گلکسی تب A8 در سه رنگ طلایی، نقره‌ای و خاکستری و دو نسخه Wi-fi و LTE عرضه خواهد شد

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)