خانهاخبار
عرضه گلکسی اس 21 FE دوباره کنسل شد!

عرضه گلکسی اس 21 FE دوباره کنسل شد!

به نظر می‌رسد مشکلات خط تولید سامسونگ تمامی ندارد!
۱۴۰۰/۷/۵

زمان عرضه گلکسی اس 21 FE تا به امروز چندین بار دچار تغییر و تحول شده است. غول فناوری کره جنوبی، سامسونگ، قرار بود از گلکسی اس 21 FE در مراسم انپکد که در ماه میلادی اوت برگزار شد، رونمایی کند. اما بعدا زمان عرضه این گوشی هوشمند تا ماه اکتبر به تعویق افتاد تا برخی از شایعات پیرامون مشکلات در خط تولید سامسونگ قوت بگیرند. اما حالا بر اساس گزارشی از GSMArena، مشخص شده است که دیگر نباید منتظر عرضه گلکسی اس 21 FE باشیم چرا که سامسونگ به طور کلی عرضه عضو خانواده اس 21 را لغو کرده است. به نظر می‌رسد این تصمیم به دلیل فروش چشمگیر گلکسی زد فلیپ 3 و مشکلات تامین تراشه در سال 2021 اتخاذ شده است.

image

 

بر اساس اخبار قبلی، سامسونگ قرار بود در نیمه ماه اکتبر برای معرفی گلکسی اس 21 FE یک مراسم آنپکد برگزار کند اما یکی از نمایندگان شرکت سامسونگ تایید کرده است که این مراسم برگزار نخواهد شد و همچنین گفته است که گروه فنی گلکسی اس 21 FE در حال بررسی هستند که آیا گلکسی اس 21 FE فروش خوبی را تجربه خواهد کرد یا نه. در حال حاضر، گلکسی زد فلیپ 3 با تراشه اسنپدراگون 888 بسیار پرفروش است و سامسونگ نیز از فروش گوشی هوشمند تاشو خود بسیار راضی است. به علاوه، گلکسی اس 21 FE نیز قرار بود با تراشه اسنپدراگون 888 عرضه شود.

image

 

همان طور که اشاره شد، یکی دیگر از دلایل این تصمیم می‌توان مشکل جهانی کمبود تراشه باشد چرا که در سال 2021 اکثر شرکت‌های بزرگ فناوری از این مشکل بزرگ رنج می‌بردند. لغو عرضه گلکسی اس 21 FE قطعا برای سامسونگ تصمیم سختی بوده است چرا که سری گلکسی اس 21 فروش خوبی را تجربه نکرده است و عرضه گلکسی اس 21 FE که یک نسخه ارزان سری اس 21 است می‌توانست فروش خانواده گلکسی اس 21 را کمی بهبود ببخشد. اما از آن سو، گلکسی زد فلیپ 3 که به نوعی پرچمدار فعلی سامسونگ است در حال تجربه فروش خوبی است و سامسونگ تمام تمرکز خود را روی آن قرار داده است. در نهایت باید اشاره کرد که باید منتظر ماند و دید سامسونگ در سه‌ماهه اخر سال میلادی چه برنامه‌ای برای عرضه گوشی‌های هوشمند خود دارد.

image

 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)