خانهاخبار
بازی‌های رایگان ماه اکتبر سرویس پلی استیشن پلاس لو رفتند

بازی‌های رایگان ماه اکتبر سرویس پلی استیشن پلاس لو رفتند

سرویس پلی استیشن پلاس سونی، در هر ماه چند بازی رایگان را در اختیار کاربران کنسول‌های پلی استیشن 5 و پلی استیشن 4 قرار می‌دهد. در ادامه نگاهی به بازی‌های احتمالی رایگان در این ماه می‌اندازیم.
۱۴۰۰/۷/۵

به نظر می‌رسد که بار دیگر، شاهد لو رفتن بازی‌های سرویس پلی استیشن پلاس هستیم. فروم فرانسوی Dealabs که در ماه گذشته نیز لیست بازی‌های پلی استیشن پلاس را پیش از موعد و به درستی منتشر کرده بود، به تازگی اعلام کرده که بازی‌های رایگان ماه اکتبر این سرویس، شامل بازی Hell Let Loose برای کنسول پلی استیشن 5 و بازی‌های Mortal Kombat X و PGA Tour 2K21 برای کنسول پلی استیشن 5 هستند.

image

بازی Hell Let Loose، یک شوتر اول شخص مولتی پلیر است که در آن پلیرها در جبهه‌های غربی و شرقی جنگ جهانی دوم به مبارزه می‌پردازند؛ این بازی از تابستان امسال برای پی سی عرضه شده اما تا ماه آینده برای کنسول‌ها منتشر نخواهد شد. این بازی تنها برای کنسول پلی استیشن 5 قابل دسترس بوده و کاربران پلی استیشن 4 تنها می‌توانند آن را به آرشیو خود اضافه کرده و آن را در آینده روی کنسول نسل نهمی سونی تجربه کنند.

image

بازی دیگر در این بین، عنوان مبارزه‌ای و شناخته شده Mortal Kombat X است. این بازی که در سال ۲۰۱۴ منتشر شد؛ با وجود عرضه نسخه جدید این سری یا همان Mortal Kombat 11، همچنان طرفداران خاص خود را دارد. شایعاتی نیز مبنی بر اینکه سونی قصد دارد در برخی مناطق بازی دیگری را به جای این عنوان رایگان کند، شنیده می‌شوند.

image

آخرین بازی رایگان ماه اکتبر، بازی شبیه ساز گلف یعنی PGA Tour 2K21 بوده که در سال جاری روانه بازار شده است. دو بازی Mortal Kombat X و PGA Tour 2K21 برای کنسول پلی استیشن 4 منتشر شده ولی بر روی کنسول پلی استیشن 5 نیز قابل بازی هستند.

این سومین ماه پیاپی است که پیش از اعلام رسمی بازی‌های پلی استیشن پلاس، توسط برخی افشاگران از این عناوین با خبر می‌شویم. در ماه گذشته، همین فروم یعنی Dealabs، رایگان شدن بازی‌های Overcooked! All You Can Eat، Predator: Hunting Grounds و Hitman 2 را افشا کرده بود.

در ماه پیش از آن نیز، خود پلی استیشن به طور اشتباهی بنری را که خبر از رایگان شدن عناوین Plants vs. Zombies: Battle for Neighborville، Tennis World Tour 2 و Hunter’s Arena: Legends را می‌داد، در وبسایت خود قرار داد. اگر از اعضای سرویس پلی استیشن پلاس هستید، هنوز برای دریافت بازی‌های ماه سپتامبر دیر نشده است؛ شما تا ۱۰ روز دیگر برای مراجعه به استور پلی استیشن و افزودن این بازی‌های رایگان به آرشیو خود فرصت دارید.

نظرتان درباره بازی‌های رایگان این ماه سرویس پلی استیشن پلاس چیست؟ آیا منتظر یکی از این عناوین بوده‌اید یا این ماه نیز برایتان از نظر بازی‌های رایگان، خسته کننده بوده است؟

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)