خانهاخبار
سرفیس دوئو 2 تا سه سال بروزرسانی‌های اندروید دریافت می‌کند

سرفیس دوئو 2 تا سه سال بروزرسانی‌های اندروید دریافت می‌کند

مایکروسافت به صورت رسمی به روزرسانی های سه ساله را برای جدیدترین پرچمدارش تایید کرد. سرفیس دوئو 2 در حال حاضر از اندروید نسخه یازدهم برخوردار است.
۱۴۰۰/۷/۴

مایکروسافت در رویدادی که به تازگی برگزار کرده، از جدیدترین گوشی‌اش با نام سرفیس دوئو 2 هم رونمایی کرد. البته در این مراسم گفته نشد که چند بروزرسانی اندروید برای این گوشی عرضه می‌شود اما اخیرا اعلام شده که سه سال بروزرسانی نرم‌افزاری برای این گوشی منتشر خواهد شد. نسل اول سرفیس دوئو هنوز هم با اندروید 10 همراه است و بروزرسانی اندروید 11 را دریافت نکرده اما گوشی جدید، با اندروید 11 به بازار عرضه می‌شود. البته مایکروسافت قول عرضه اندروید 11 برای سرفیس دوئو نسل اول و حتی قول بروزرسانی سه ساله اندروید برای آن را هم داده که تا به امروز عملی نشده است.

image

اینکه مایکروسافت چنین رویه‌ای را پیش گرفته و می‌خواهد سه سال بروزرسانی برای گوشی‌هایش عرضه کند، خبر خیلی خوبی است که این شرکت را هم هم قطار برندهایی چون سامسونگ و وان پلاس و حتی اوپو قرار می‌دهد. اما خب در این بین هنوز سامسونگ با ارائه بروزرسانی‌های امنیتی برای چندین سال، دست بالا را دارد. 

در مورد نسل اول سرفیس دوئو هم مایکروسافت رسما به وب‌سایت Android Authority گفته است که بروزرسانی اندروید 11 آن گوشی تا پایان سال جاری میلادی منتشر می‌شود. اینکه باز هم باید چند ماهی برای این بروزرسانی صبر کرد، کمی ناامیدکننده‌ است زیرا ماه بعد اندروید 12 از راه می‌رسد و سرفیس دوئو قرار است تازه اندروید 11 را دریافت کند. حداقل امیدواریم که این شرکت دست بجنباند و اندروید 12 را برای هر دو گوشی‌اش زودتر از برنامه عرضه کند. 

image

از مهم‌ترین مشخصات قدرتمند و پیشرفته آخرین ساخته مایکروسافت یعنی سرفیس دوئو 2، می‌توان به دوربین سه گانه  باتری به روز شده با ظرفیت بالاتر، نمایشگر بهتر با نرخ تازه سازی 90 هرتز، پردازنده جدیدتر اسنپدراگون و بهبودهای حفاظتی در صفحه نمایش دوگانه این پرچمدار اشاره کرد. این گوشی قدرتمند همچنین از تکنولوژی NFC استفاده می‌کند و در زمینه ظاهری دارای لبه‌های خمیده داخلی است که مشاهده اعلان‌ها و زمان بسته شدن دستگاه را آسان می کند.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)