خانهاخبار
عکس‌ها و مشخصات موتورولا G پیور و موتو E40 پیش از عرضه لو رفتند

عکس‌ها و مشخصات موتورولا G پیور و موتو E40 پیش از عرضه لو رفتند

شرکت موتورولا قصد دارد به زودی دو گوشی جدید را روانه بازار کند و در امروز، چند عکس رندر شده از این گوشی‌ها نیز در اینترنت منتشر شده‌اند.
۱۴۰۰/۷/۴

به نظر می‌رسد که شرکت موتورلا، قصد دارد در آینده نزدیک از حداقل دو گوشی هوشمند جدید رونمایی کند؛ این گوشی‌ها که موتو G پیور و موتو E40 نام دارد، بارها در مطالب منتشر شده توسط افشاگران مختلف دیده شده‌اند. حالا نیز شاهد لو رفتن سری جدیدی از عکس‌های این دو گوشی هستیم.

بگذارید با موتو G پیور شروع کنیم که در بین این دو گوشی، مشخصات قدرتمندتری دارد. پوستری از این گوشی که حالتی رسمی دارد، توسط «اون بلس» منتشر شده و آنچه در این پوستر می‌بینیم، مشابه رندرهای منتشر شده در گذشته است. البته به نظر می‌رسد که حالا نوشته‌ای در کنار لنز دوربین وجود دارد؛ این نوشته در رندرهای قبلی دیده نمی‌شد.

image

 

گوشی موتورولا موتو G پیور قرار است از پردازنده مدیاتک هیلیو G25‌ یا شاید G22 استفاده کند. حافظه رم این گوشی در نسخه پایه ۴ گیگابایت و حافظه داخلی آن نیز ۳۲ گیگابایت است. در زمینه دوربین، G پیور احتمالا از دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی استفاده کرده که یک سنسور عمق ۲ مگاپیکسلی جهت عکاسی پرتره نیز آن را همراهی می‌کند.

رزولوشن دوربین سلفی این گوشی، ۵ مگاپیکسل است که درون ناچ قطره‌ای شکل بالای نمایشگر امولد ۶.۵ اینچی آن قرار گرفته است. باتری این گوشی ظرفیت ۴۰۰۰ میلی آمپری داشته و قرار است از شارژ ۱۰ واتی نیز پشتیبانی کند. بدنه این گوشی ضخامت نسبتا زیاد ۱۰.۱ میلی متری را دارد و پشت آن احتمالا از جنس پلاستیک است؛ اما فریم گوشی قرار است آلومینیومی باشد.

از دیگر مشخصات موتو G پیور می‌شود به پورت USB-C و جک ۳.۵ میلی متری هدفون اشاره کرد؛ این گوشی قرار است در هفته دوم ماه اکتبر و با قیمت ۳۰۰ تا ۳۵۰ دلار روانه بازار شود که البته با توجه به مشخصات احتمالی آن، بسیار بالاست.

 

در سوی دیگر، موتورولا موتو E40 گزینه مقرون به صرفه‌تر در بین این دو گوشی بوده و در شایعات نیز حضور کمتری داشته است. بسیاری عقیده دارند که موتو E40، نسخه بهبود یافته گوشی موتو E20 خواهد بود. حالا با توجه به رندرهای منتشر شده، آشنایی بهتری با طراحی این گوشی پیدا خواهیم کرد.

image

 

این گوشی چندان طراحی چشمگیری ندارد اما نمی‌شود از یک گوشی مقرون به صرفه انتظار بیشتری را نیز داشت. موتو E40 قرار است به همراه پردازنده یونیساک T700 روانه بازار شده و ۴ گیگابایت حافظه رم و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی را نیز به همراه خواهد داشت. این گوشی از نسخه سبک اندروید یا همان اندروید 11 گو ادیشن استفاده می‌کند.

دوربین اصلی موتو E40 رزولوشن ۴۸ مگاپیکسل را داشته و یک سنسور عمق ۲ مگاپیکسلی جهت عکاسی پرتره و یک دوربین ماکرو ۲ مگاپیکسلی نیز آن را همراهی می‌کنند. نمایشگر ۶.۵ اینچی آن قرار است از نوع IPS بوده و نرخ نوسازی ۹۰ هرتز را دارد.

 

موتو E40 قرار است دارای بدنه پلاستیکی بوده و ابعاد آن، ۹.۱۴×۷۵.۶۴×۱۶۵.۰۸ میلی متر است؛ وزن این گوشی نیز به ۱۹۸ گرم می‌رسد. باتری این گوشی ظرفیت ۴۰۰۰ میلی‌ آمپری داشته و شارژ ۱۰ واتی نیز پشتیبانی می‌کند. این گوشی گواهی IP52 جهت مقاومت در برابر پاشیدن قطرات آب را نیز دریافت کرده و دارای جک ۳.۵ میلی متری هدفون و دکمه اختصاصی دستیار گوگل نیز هست. قیمت موتورولا موتو E40 قرار است کمتر از ۲۰۰ یورو باشد.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)