خانهاخبار
گلکسی واچ 4 نسخه تام براوند با قیمت ۸۰۰ دلاری از راه رسید

گلکسی واچ 4 نسخه تام براوند با قیمت ۸۰۰ دلاری از راه رسید

سامسونگ در پرچمداران اخیر خود، نسخه‌هایی خاص با همکاری با برند مد و فشن تام براون عرضه کرده و حالا نوبت به نسخه تام براون از گلکسی واچ 4 کلاسیک رسیده است.
۱۴۰۰/۷/۲

در رویداد گلکسی آنپکد سامسونگ در ماه گذشته، شاهد همکاری دوباره تام براون، طراح مد مطرح امریکایی با این شرکت در طراحی پکیج‌های جدیدی از گلکسی زد فلیپ 3 و  زد فولد 3 بودیم. هر یک از این محصولات با یک گلکسی واچ 4 و یک جفت گلکسی بادز 2 که هر دو نسخه طراحی شده تام براون هستند همراه بودند. از امروز امکان خرید گلکسی واچ 4 کلاسیک با طراحی تام براون برای آن دسته از طرفداران سامسونگ که پیگیر دنیای مد و فشن هستند فراهم شد.

image

این نسخه از واچ 4 کلاسیک به طور رسمی توسط سامسونگ با قیمت 800 دلار رونمایی شد. جعبه ساعت شامل سه بند قابل تعویض برند تام براون و یک شارژر با نوارهای سه رنگ تام براون است. صفحه فلزی ساعت با رودیوم پوشیده شده که به آن نمایی براق داده است و با پنج واچ فیس اختصاصی تام براون همراه است و تنها در سایز 42 میلی متری عرضه می‌شود.

image

مانند نسخه‌های زد فلیپ 3 و زد فولد 3 تام براون که هر دو در وبسایت سامسونگ آمریکا فروخته می‌شدند و در حال حاضر هیچکدام دیگر موجود نیستند، گلکسی واچ 4 کلاسیک تام براون هم به تعداد محدود فقط در وب سایت سامسونگ از 29 سپتامبر در دسترس خواهد بود.

در ویدیوی رسمی رونمایی ماه گذشته زد فلیپ 3، گلکسی زد فولد 3، گلکسی بادز 2، گلکسی واچ 4 و گلکسی واچ 4 کلاسیک را دیدیم که همگی در نسخه‌های تام براون خود با نوارهای سه رنگ آبی، سفید و قرمز ظاهر می‌شوند.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)