خانهاخبار
سامسونگ، گلکسی اس 22 و S22 پلاس را به رنگ سبز و اس 22 الترا را با رنگ قرمز تیره عرضه خواهد کرد

سامسونگ، گلکسی اس 22 و S22 پلاس را به رنگ سبز و اس 22 الترا را با رنگ قرمز تیره عرضه خواهد کرد

پرچمداران آینده سامسونگ یعنی سری گلکسی اس 22 قرار است در رنگ‌های جدید و خاص عرضه شوند.
۱۴۰۰/۷/۲

بعید است سری گلکسی اس 22 سامسونگ قبل از ژانویه سال آینده وارد بازار شوند اما منابع هلندی، اولین گزینه‌های رنگی هر سه پرچمدار را لو داده‌اند که طبق این اطلاعات، گلکسی اس 22 و گلکسی اس 22 پلاس در رنگهای مشکی، سفید، طلایی صورتی و سبز به بازار معرفی خواهند شد.

image

تصویر رندر ساختگی از رنگ‌های جدید سری گلکسی اس 22

همچنین گلکسی اس 22 الترا تنها در سه رنگ مشکی، سفید و قرمز تیره عرضه می‌شود. آخرین مورد، کنجکاوی ما را برانگیخت زیرا سامسونگ هرگز در هنگام معرفی اولیه پرچمداران خود، از رنگ قرمز حرفی نزده بود. درواقع قرمز رنگی است که معمولا چند ماه پس از معرفی پرچمداران سامسونگ، به عنوان رنگ جدید برای آن‌ها به بازار عرضه می‌شود.

گلکسی کلاب که منبع این خبر است، عنوان کرده که نوع سبز گلکسی اس 22 و اس 22 پلاس یک رنگ زیتونی تیره خواهد بود. اگرچه این منبع سابقه زیادی در لو دادن اطلاعات این چنینی ندارد اما حداقل دفعه پیش، به درستی گفته بود که گلکسی زد فلیپ 3 را در رنگ سبز خواهیم دید که اتفاقا ما هم در جی اس ام همین رنگ از زد فلیپ 3 را بررسی کردیم.

سامسونگ با گوشی‌های قرمز منحصر به فرد خود در بازارهای خاص سابقه دارد به این صورت که گلکسی نوت 20 با رنگ قرمز Mystic در کره جنوبی، سری گلکسی S10 با رنگ قرمز در سوئیس و مجموعه گلکسی S9 را در چین با رنگ قرمز بورگوندی به صورت رسمی معرفی کرده است. با این حال، با ورود اس 22 الترا، ممکن است شاهد اولین عرضه جهانی چنین رنگی برای سامسونگ در گوشی‌هایش باشیم.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)