خانهاخبار
گوشی اوپو K9 پرو در روز ۴ مهر معرفی خواهد شد

گوشی اوپو K9 پرو در روز ۴ مهر معرفی خواهد شد

شرکت اوپو در صفحه خود در شبکه اجتماعی ویبو اعلام کرده که گوشی جدید آنها، یعنی اوپو K9 پرو در تاریخ ۲۶ سپتامبر (۴ مهر) معرفی خواهد شد.
۱۴۰۰/۷/۱

در هفته گذشته Suning که یک فروشگاه آنلاین چینی است، گوشی اوپو K9 پرو را در سایت خود قرار داده و در صفحه مربوط به آن، تاریخ عرضه ۲۶ سپتامبر (۴ مهر) دیده می‌شد. حالا شرکت اوپو با انتشار پستی در صفحه خود در شبکه اجتماعی ویبو، این تاریخ عرضه را تایید کرده و می‌گوید که رویداد رونمایی از این گوشی، در ساعت ۱۲:۳۰ به وقت ایران برگزار خواهد شد.

اوپو ادعا می‌کند که K9 پرو، یک گوشی گیمینگ است؛ اما هنوز مشخصات کامل آن را منتشر نکرده و تنها به انتشار پوستری در ویبو که طراحی پشت گوشی و رنگ‌های آن را نشان می‌دهد، بسنده کرده است. در پشت گوشی شاهد قرار گرفتن دوربین سه گانه آن هستیم که روی جزیره‌ای شیشه‌ای قرار گرفته است؛ رزولوشن دوربین اصلی اوپو K9 پرو، ۶۴ مگاپیکسل است.

image

پیش از این نیز اوپو K9 پرو را در این رنگ دیده بودیم، اما در این عکس یک خط آنتن نیز در قسمت بالایی گوشی به چشم می‌خورد که نشانگر استفاده K9 پرو از یک فریم فلزی است. این گوشی از پردازنده مدیاتک دیمنسیتی 1200 استفاده می‌کند.

با وجودی که هنوز مشخصات سخت افزاری این گوشی به طور رسمی منتشر نشده‌اند، در هفته گذشته یک گوشی با شماره مدل PEYM00 که بسیاری عقیده داشتند همان K9 پرو است، توانست گواهی TENAA را دریافت کند. این گوشی دارای نمایشگر امولد ۶.۴۳ اینچی با رزولوشن فول اچ دی پلاس، ۸/۱۲ گیگابایت حافظه رم، ۱۲۸/۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی، حسگر اثر انگشت زیر نماشگر، پشتیبانی از 5G و باتری ۴۴۰۰ میلی آمپری بود.

رزولوشن دوربین سلفی این گوشی، ۱۶ مگاپیکسل بوده و دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی آن نیز توسط یک دوربین ۸ مگاپیکسلی التراواید و یک دوربین ۲ مگاپیکسلی که احتمالا از نوع ماکرو یا سنسور عمق است، همراهی می‌شود. تا زمان معرفی این گوشی، هنوز چند روز زمان باقی مانده و ممکن است که اوپو در روزهای آتی جزئيات بیشتری درباره آن را نیز منتشر کند.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)