خانهاخبار
آنر تبلت وی 7 به زودی معرفی خواهد شد

آنر تبلت وی 7 به زودی معرفی خواهد شد

شرکت آنر با انتشار یک پوستر، رسما زمان عرضه تبلت جدید و میان‌رده خود را مشخص کرد. تنها سه روز با معرفی آنر تبلت وی 7 فاصله داریم.
۱۴۰۰/۷/۱

مرداد ماه بود که برند آنر، تبلت وی 7 پرو را معرفی کرد و حالا نوبت به عرضه نسخه معمولی آن رسیده است. این تبلت جدید که قرار است ۴ مهر ماه عرضه شود، نه تنها از نظر ویژگی‌های سخت افزاری تنزل پیدا کرده، بلکه طبق تصویر رسمی که آنر در شبکه اجتماعی Weibo منتشر کرده است، ظاهری متفاوت هم خواهد داشت.

image

در آنر تبلت وی 7 (که احتمالاً خارج از چین، آنر پد وی 7 نامیده می‌شود)، کلید پاور و کلیدهای تنظیم صدا در همان گوشه سمت چپ بالا است، اما این بار کناره‌ها کمی گرد شده و مسطح نیستند. چنین طرحی باعث می‌شود که قلم جادویی 2 جدید به صورت مغناطیسی به تبلت نچسبد که باعث محدود شدن ویژگی‌های آنر تبلت وی 7 در مقایسه با نسخه پرو از آن خواهد شد.

هنوز از مشخصات تبلت وی 7 چیز زیادی نمی‌دانیم  ولی امیدواریم که آنر چیپست Mediatek Dimensity 1300T را برای تبل وی 7 هم به کار ببرد. مراسم معرفی این محصول در چین برگزار خواهد شد که این یعنی صحبتی هم از سرویس‌های گوگل روی این تبلت نمی‌شود. حتی ممکن است نسخه چینی این تبلت بدون سرویس‌های گوگل همراه باشد اما از آن‌جایی که آنر مورد تحریم‌های آمریکا نیست، نسخه‌های جهانی می‌توانند با سرویس‌های گوگل همراه باشند. در هر صورت برای فهمیدن همه این‌ها، زمان زیادی لازم نیست و این محصول تنها سه روز دیگر معرفی خواهد شد.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)