خانهاخبار
ریلمی جی تی نئو 2 رسما معرفی شد

ریلمی جی تی نئو 2 رسما معرفی شد

جدیدترین گوشی هوشمند ریلمی با نمایشگر 120 هرتزی و تراشه اسنپدراگون 870 رونمایی شد
۱۴۰۰/۶/۳۱

ریلمی جی تی نئو 2، جدیدترین گوشی هوشمند ریلمی با مشخصات فنی قابل توجه مانند نمایشگر 120 هرتزی، قابلیت افزایش حافظه رم مجازی و سیستم خنک‌کنندگی جدید و پیشرفته معرفی شد. البته جی تی نئو 2 قبلا در گواهی‌های مختلفی دیده شده بود و مشخصات آن تا حدودی لو رفته بود.

image

قلب تپنده ریلمی جی تی نئو 2 تراشه اسنپدراگون سیستم روی چیپ 870 است که همراه با دو مدل حافظه رم 8 و 12 گیگابایتی و دو دل حافظه داخلی 128 و 256 گیگابایتی سخت‌افزار این گوشی هوشمند را تشکیل می‌دهد. این مجموعه سخت‌افزاری از باتری 5000 میلی‌امپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع 65 واتی تغذیه می‌کند. باتری جی تی نئو 2 با شارژ سریع 65 واتی در عرضه 36 دقیقه کاملا پر می‌شود. در قاب جلویی ریلمی جی تی نئو 2 نمایشگر 6.62 اینچی امولد فول اچ‌دی پلاس E4 سامسونگ قرار دارد که با نرخ نوسازی 120 هرتزی و نرخ پاسخگویی لمسی 600 هرتزی تجربه کاربری خوبی را برای کاربر به ارمغان می‌اورد. به علاوه، روشنایی این نمایشگر به عدد 1300 نیتس می‌رسد. ریلمی جی تی نئو 2 با اسپیکر دوگانه و فناوری گیمینگ دالبی اتمس عرضه خواهد شد که برای تجربه مناسب صوتی کافی به نظر می‌رسد.

image

ریلمی جی تی نئو 2 مجهز به حافظه داخلی دوکاناله UFS 3.1 است و از قابلیت افزایش مجازی حافظه رم نیز پشتیبانی می‌کند که با اشتراک‌گذاری از حافظه داخلی می‌توان حافظه رم را تا 7 گیگابایت افزایش داد. در نتیجه، حافظه رم کلی جی تی نئو 2 در حدود 19 گیگابایت خواهد بود. به علاوه، برای تجربه گیمینگ بهتر و پایداری عملکرد پردازنده، ریلمی از سیستم خنک‌کنندگی جدیدی پرده‌برداری کرده است که از یک الماس یخی با سطح پوشانندگی 17932 میلی‌متر مربع تشکیل شده است. همچنین این سیستم خنک‌کننده از فناوری VC و لایه‌های Graphene سه‌بعدی بهره می‌برد که برای دفع حرارت پردازنده و پایداری عملکرد آن بسیار مؤثر است. در بخش نرم‌افزار، ریلمی جی تی نئو 2 اندروید 11 بر پایه رابط کاربری Realme 2.0 اجرا می‌کند.

در قاب پشتی ریلمی جی تی نئو 2 دوربین سه‌گانه قرار دارد که از یک دوربین 64 مگاپیکسلی اصلی، یک دوربین 8 مگاپیکسلی فوق عریض و دوربین 2 مگاپیکسلی ماکرو تشکیل شده است. به علاوه، دوربین جی تی نئو 2 از قابلیت‌های کاربردی مانند عکسبرداری در شب و حالت پیشرفته بهره می‌برد تا تجربه عکاسی خوبی را برای کاربر به همراه داشته باشد. همچنین نمایشگر جی تی نئو 2 میزبان دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی است. جدیدترین گوشی هوشمند ریلمی در 3 رنگ آبی، مشکی و طراحی دو رنگ مشکی و نعنایی عرضه خواهد شد.

image

در نهایت باید اشاره کرد که پیش فروش ریلمی جی تی نئو 2 از امروز شروع خواهد شد و عرضه و فروش رسمی آن از روز 5 مهر آغاز خواهد شد. ریلمی جی تی نئو 2 در سه نسخه رم 8 گیگابایتی و حافظه داخلی 128 گیگبایتی با قیمت 370 دلار، رم 8 گیگابایتی و حافظه داخلی 256 گیگابایتی با قیمت 400 دلار و رم 12 گیگابایتی و حافظه داخلی 256 گیگابایتی با قیمت 450 دلار روانه بازار خواهد شد.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

پارسا

۱۴۰۰/۷/۵
ایران وارد میشه؟