خانهاخبار
ویدیو جدید منتشر شده از پیکسل 6 پرو قاب پشتی براق آن را نشان می‌دهد

ویدیو جدید منتشر شده از پیکسل 6 پرو قاب پشتی براق آن را نشان می‌دهد

باید گفت پرچمدار بعدی گوگل با قاب براق خود ظاهر زیبایی دارد.
۱۴۰۰/۶/۳۱

ماه پیش بود که گوگل از جدیدترین پرچمداران خود به نام پیکسل 6 و پیکسل 6 پرو رونمایی کرد و برخی از مشخصات آن از قبیل تراشه اختصاصی آن نیز لو رفت. البته هنوز این غول فناوری زمان معرفی رسمی و عرضه پرچمداران خود را اعلام نکرد است ولی برخی از شایعات اظهار داشته‌اند سری پیکسل 6 از ماه آینده برای فروش آماده خواهند شد. به علاوه، براساس این شایعات گوگل قرار است در روزهای آینده جزئیات بیشتری را از سری پیکسل 6 در دسترس کاربران قرار دهد.

image

اکنون اما براساس گزارشی از Gizmochina، ویدئویی جدید از پیکسل 6 پرو در توئیتر منتشر شده است که ظاهر کلی این گوشی را نشان می‌دهد. این ویدئو که توسط اکانت توئیتری براندون لی، فعال حوزه تجارت و تکنولوژی، منتشر شده است نشان می‌دهد که پیکسل 6 پرو از قابی براق و ظاهری زیبا بهره می‌برد که شاید برای انتقادات کاربران از طراحی نه چندان زیبای سری پیکسل پاسخی مناسب باشد. البته به نظر می‌رسد پیکسل 6 پرو در ویدئو تنها یک نمونه اولیه است و شاید نسخه نهایی پرچمدار گوگل تا حدودی متفاوت با این نسخه باشد. البته برخی از کاربران اظهار داشته‌اند که به احتمال فراوان همین نسخه موجود در ویدئو، پیکسل 6 پرو نهایی و آماده برای فروش خواهد بود. باید اشاره کرد که براندون لی در ویدئویی که در کانال یوتیوبی خود منتشر کرده است ادعا کرده است که پیکسل 6 پرو همراه با او تنها یک نسخه آزمایشی است و نسخه نهایی متفاوت خواهد بود.

image

در هر صورت، گوگل پیکسل 6 پرو دیده شده در ویدئو از نمایشگر اولد 6.7 اینچی با حاشیه‌های کم و لبه‌هایی خمیده بهره برده است. همچنین نمایشگر پیکسل 6 پرو میزبان دوربین سلفی 12 مگاپیکسلی نیز است.

شایان ذکر است که در ویدئو منتشر شده، دوربین‌های پیکسل 6 پرو به خوبی دیده می‌شود اما هنوز گوگل مشخصات رسمی دوربین پرچمدار خود را منتشر نکرده است ولی براساس شایعات منتشر شده، پیکسل 6 پرو از یک دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی، یک دوربین زاویه عریض 12 مگاپیکسلی و دوربین تله‌فوتو 48 مگاپیکسلی با زوم 4 برابری بهره خواهد برد. به علاوه، قلب تپنده پیکسل 6 پرو تراشه اختصاصی گوگل یعنی تنسور خواهد بود که براساس برخی از حدس و گمان‌ها، همان تراشه سیستم روی چیپ اگزینوس 9855 خواهد بود. تراشه تنسور که از قابلیت‌های جذابی مانند هوش مصنوعی و ماشین یادگیری بهره می‌برد، در زمینه‌های پردازشی و محاسباتی نیز پیشرفت‌های قابل توجهی داشته است.

image

 

در زمینه اتصالات پیکسل 6 پرو به شبکه وای‌فای 6E، پشتیبانی از 5G و فناوری UWB مجهز شده است. منبع تغذیه پیکسل 6 پرو یک باتری 5000 میلی‌امپر ساعتی خواهد بود که اخیرا نیز تایید شده است که از شارژ سریع 33 واتی نیز پشتیبانی می‌کند. همچنین پیکسل 6 پرو با اندروید 12 عرضه خواهد شد.

در نهایت باید اشاره کرد که هنوز قیمت سری پیکسل 6 مشخص نشده است ولی انتظار می‌رود جدیدترین پرچمداران گوگل با قیمتی بالا و هم‌رده سایر پرچمداران عرضه شود. براساس گزارش‌های منتشر شده، سری پیکسل 6 در روز 27 مهر رسما معرفی شود و فروش آن از روز 6 آبان آغاز شود.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)