خانهاخبار
گوشی اوپو F19s پیش از عرضه در بنچمارک Geekbench دیده شد

گوشی اوپو F19s پیش از عرضه در بنچمارک Geekbench دیده شد

گوشی اوپو F19s که قرار است به زودی روانه بازار شود، اخیرا در بنچمارک Geekbench‌ دیده شده که ما را با مشخصات سخت افزاری آن آشنا می‌کند.
۱۴۰۰/۶/۳۱

گوشی اوپو F19s قرار است به زودی روانه بازار شود؛ این گوشی در هفته گذشته موفق به دریافت بلوتوث شده و مشخصات سخت افزاری آن نیز به طور کامل منتشر شدند. حالا این دستگاه در بنچمارک Geekbench با شماره مدل CPH2223 دیده شده و مشخص شد که این گوشی همانند آنچه در شایعات شنیده بودیم، از پردازنده کوالکام اسنپدراگون 662 به همراه ۶ گیگابایت حافظه رم استفاده می‌کند.

image

گوشی اوپو F19s توانسته در بخش تک هسته‌ای امتیاز ۳۱۲ و در بخش چند هسته‌ای امتیاز ۱۳۵۲ را کسب کند. در نتیجه بنچمارک دیده شده، می‌توانیم متوجه شویم که این گوشی از اندروید 11 به همراه رابط کاربری Color OS 11.1 اوپو استفاده می‌کند.

با توجه به شایعات پیشین، اوپو F19s از نمایشگر ۶.۴۳ اینچی امولد با رزولوشن فول اچ دی استفاده کرده و دوربین سلفی آن نیز در حفره‌ای در قسمت بالایی سمت چپ نمایشگر قرار دارد. این گوشی دارای دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی بوده که دوربین ماکرو ۲ مگاپیکسلی و سنسور عمق ۲ مگاپیکسلی نیز جهت عکسی پرتره آن را همراهی می‌کنند.

image

باتری این گوشی ظرفیت ۵۰۰۰ میلی آمپری داشته و احتمالا از شارژ سریع ۳۳ واتی نیز پشتیبانی خواهد کرد. با توجه به شایعات منتشر شده، اوپو F19s در رنگ‌های مشکی و طلایی روانه بازار خواهد شد.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)