خانهاخبار
گوشی سامسونگ گلکسی F42 5G در هفته آینده و به همراه پردازنده دیمنسیتی 700 روانه بازار می‌شود

گوشی سامسونگ گلکسی F42 5G در هفته آینده و به همراه پردازنده دیمنسیتی 700 روانه بازار می‌شود

به نظر می‌رسد که شرکت سامسونگ قصد عرضه گوشی مقرون به صرفه دیگری را داشته که نام آن گلکسی F42 5G‌ است. این گوشی در هفته آینده روانه بازار خواهد شد.
۱۴۰۰/۶/۳۱

به گفته خبرگزاری IANS، شرکت سامسونگ قصد عرضه گوشی 5G مقرون به صرفه دیگری را دارد؛ این گوشی گلکسی F42 5G نام داشته و به نظر می‌آید که مشخصات سخت افزاری مشابه گوشی گلکسی A22 خواهد داشت.

این گوشی از پردازنده مدیاتک دیمنسیتی 700 استفاده کرده و در نسخه‌هایی با ۴ گیگابایت حافظه رم و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی، ۴ گیگابایت حافظه رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی، ۶ گیگابایت حافظه رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی و سرانجام ۸ گیگابایت حافظه رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی روانه بازار خواهد شد.

image

نمایشگر ۶.۶ اینچی این گوشی، از نوع TFT بوده و از رزولوشن ۱۰۸۰×۲۴۰۰ و نرخ نوسازی ۹۰ هرتز برخوردار است. دوربین اصلی این گوشی ۴۸ مگاپیکسلی بوده و دوربین ۵ مگاپیکسلی التراواید و سنسور عمق ۲ مگاپیکسلی جهت عکاسی پرتره نیز آن را همراهی می‌کنند. دوربین سلفی گلکسی F42 نیز رزولوشن ۸ مگاپیکسل را دارد.

این گوشی از ۱۲ باند 5G پشتیبانی کرده و احتمالا در هفته آینده و در روز ۲۹ سپتامبر (۷ مهر) معرفی خواهد شد. عرضه گوشی گلکسی F42 اما که فعلا محدود به کشور هند است، از روز ۷ اکتبر (۱۵ مهر) آغاز می‌شود. درباره گوشی مقرون به صرفه جدید سامسونگ چه فکر می‌کنید؟ نظر خود را با ما در میان بگذارید.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)