خانهاخبار
احتمال معرفی گوگل پیکسل فولد در سال جاری ضعیف است

احتمال معرفی گوگل پیکسل فولد در سال جاری ضعیف است

یک طراح در یوتیوب با نام Waqar Khan یک فیلم مفهومی از گوگل پیکسل فولد تهیه کرده است که این تصاویر فقط ایده‌ای است از ترکیب گلکسی زد فولد و طرح‌های تأیید شده پیکسل 6 که به تصویر کشیده شده است.
۱۴۰۰/۶/۳۱

ما شایعات زیادی در مورد معرفی تلفن تاشوی گوگل در سال جاری شنیده‌ایم اما نمی‌توانیم مطمئن باشیم که آیا این محصول امسال معرفی می‌شود یا خیر، اما این را در مورد گوگل می‌دانیم که اسرار این شرکت به راحتی فاش می‌شود پس این احتمال بسیار زیاد است که اگر امسال گوگل قصد معرفی تلفن تاشوی خودش را داشت، اطلاعات و تصاویرش تا الان فاش شده بود.

image

 

صرف نظر از شایعات معرفی گوگل پیکسل فولد در سال 2021، تصور اینکه چه شکل و شمایلی می‌تواند داشته باشد، جالب است. این دقیقاً همان کاری است که یک طراح در یوتیوب به‌ نام وقار خان انجام داده است.او در صفحه‌ی خود ویدئویی را بارگذاری کرد که تصاویری از آنچه که گوشی تاشوی گوگل چه شکلی خواهد بود به تصویر کشیده است.

خان، زیاد اهل ساخت تصاویر خیالی و دور از ذهن نیست. در اصل، این مفهوم تاشو به نظر می رسد که ترکیب سامسونگ گلکسی زد فولد 3 و گوگل پیکسل 6 پرو است. شاید این ایده کمی عجیب باشد اما به نظر ایده محکمی است.

image

ما انتظار داریم که گوگل سری پیکسل 6 را در 19 اکتبر معرفی کند. اما همانطور که گفتیم، بعید است که در آن رویداد، گوگل، پیکسل فولد را نیز معرفی کند، اما این را بدانیم که هرچیزی ممکن است.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)