خانهاخبار
تماشا کنید: جعبه گشایی نسخه طلایی رنگ آیفون 13 پرو مکس

تماشا کنید: جعبه گشایی نسخه طلایی رنگ آیفون 13 پرو مکس

اولین کسی که آیفون 13 پرو مکس را آنباکس کرده، نه خبرنگار است و نه خریدار خوش شانس این گوشی!
۱۴۰۰/۶/۳۰

یک هفته پس از رونمایی و معرفی از سری آیفون 13، بالاخره اولین ویدیو جعبه گشایی و نگاه نزدیک به آیفون 13 پرو مکس توسط کانال یوتیوبی SalimBaba Technical به اشتراک گذاشته شد. به علاوه، این اولین ویدیو جعبه گشایی از سری آیفون 13 است که در شبکه اجتماعی یوتیوب پست می‌شود. سری آیفون 13 قرار است در روز جمعه 2 مهر در تعدادی از بازارهای محدود عرضه شود و سپس در 8 اکتبر مصادف با 16 مهر عرضه گسترده‌تر آن اغاز شود. همانطور که می‌دانیم، سری آیفون 13 به دلیل قابلیت‌های پیشرفته دوربین، تراشه A15 بایونیک و حافظه داخلی 1 ترابایتی به شدت مورد توجه قرار گرفته است.

آیفون 13 پرو مکس جعبه‌گشایی شده طلایی رنگ است و تنها همراه با اقلام محدودی از قبیل کابل شارژ لایتنینگ به Type-C، سوزن خارج‌کننده سیم کارت و استیکرهای اپل عرضه خواهد شد که البته تفاوتی هم با نسل قبلی ندارد. تنها تفاوت این است که دیگر پلاستیک دور جعبه حذف شده و تنها دو برچسب در بالا و پایین جعبه قرار می‌گیرند تا درب جعبه را به خود جعبه متصل کنند.

البته این نکته را هم باید بگوییم که تیم SalimBaba این گوشی را نه روشن می‌کنند و نه حتی برچسب استیکر را از روی نمایشگرش جدا می‌کنند. به طور کل چیزی که به نظر می‌رسد این است که این ویدیو توسط چند فروشنده گوشی در دوبی تهیه و منتشر شده و شاید دلیلی که آن را روشن نمی‌کنند، این است که این گوشی‌ها را فروخته‌اند!

 

 

سری آیفون 13 هم اکنون در حال پیش فروش در بیش از 30 کشور و منطقه هستند و این پیش فروش تا روز 2 مهر ادامه خواهد داشت. برای سایر بازارهای هدف از روز 9 مهر پیش فروش آغاز خواهد شد و در این بازارها سری آیفون 13 از روز 16 مهر عرضه خواهد شد. در نهایت باید اشاره کرد که انتظار می‌رود امروز اولین نقد و بررسی‌ها از سری آیفون 13 منتشر شود و کاربران را بیش از بیش با این محصول آشنا سازند.

 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)