خانهاخبار
«نیل دراکمن» به جمع کارگردانان اقتباس تلویزیونی The Last of Us پیوست

«نیل دراکمن» به جمع کارگردانان اقتباس تلویزیونی The Last of Us پیوست

به تازگی لیستی از عوامل سر‌یال The Last of Us منتشر شده که نام کارگردان این سری محبوب بازی، یعنی «نیل دراکمن» نیز در بین آنها به چشم می‌خورد.
۱۴۰۰/۶/۳۰

«نیل دراکمن»، نویسنده و کارگردان سری بازی‌های The Last of Us که یکی از شناخته شده ترین عوامل استودیوی بازی سازی «ناتی داگ» نیز به شمار می‌آید؛ به جمع کارگردانان اقتباس تلویزیونی این بازی که توسط شبکه HBO ساخته خواهد شد، پیوسته است.

image

نام «دراکمن» در لیستی که اخیرا از کارگردانان این سر‌یال و برای اتحادیه کارگردانان کشور کانادا ارسال شده، به چشم می‌خورد. در کنار «دراکمن»، نام عواملی چون سازنده اصلی سر‌یال یعنی «کریگ میزین» که پیش از این وی را با اثر تلویزیونی تحسین شده Chernobyl می‌شناختیم، دیده می‌شود. از دیگر کارگردانان سر‌یال The Last of Us، می‌شود به «یسمیلا ژبانیچ»، «پیتر هور» و «کنتمیر بالاگوو» که به تازگی کارگردانی قسمت اول این مجموعه را به پایان رسانده، اشاره کرد.

image

پس از معرفی این سر‌یال توسط شبکه HBO که در سال گذشته انجام شد، با بازیگران نقش‌های اصلی در آن نیز آشنا شدیم. نقش شخصیت اصلی بازی اول یا همان «جوئل» را «پدرو پسکال»، بازیگر سر‌یال The Mandalorian و Narcos بر عهده دارد؛ ایفای نقش «الی» نیز به عهده «بلا رمزی»، بازیگر خردسالی است که وی را پیش‌تر با بازی در سر‌یال Game of Thrones و در نقش بانو «لیانا مورمانت» می‌شناسیم.

image

چندی پیش نیز فهمیدیم که بازی در نقش «تس»، همکار و دوست قاچاقچی «جوئل» را، بازیگر سر‌یال Fringe یا همان «انا ترو» بر عهده دارد. با اینکه هنوز جزئیات چندانی درباره اقتباس تلویزیونی این سری بازی محبوب در دست نداریم، گفته می‌شود که بودجه سر‌یال The Last of Us، برای هر قسمت ۸ رقمی بوده و این سر‌یال احتمالا پر خرج‌ترین محصول تلویزیونی فیلمبرداری شده در کشور کانادا محسوب می‌شود.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)