خانهاخبار
پیکسل 6 پرو همراه با شارژ 33 واتی و اندروید 12.1 عرضه می‌شود

پیکسل 6 پرو همراه با شارژ 33 واتی و اندروید 12.1 عرضه می‌شود

گوگل سرانجام با عرضه گوشی پیکسل 6 پرو سرعت شارژ این گوشی ها را افزایش می‌دهد. خبرهای منتشر شده نشان می‌دهد پیکسل 6 پرو (شناسه GLU0G) تا سرعت شارژ33 وات را پشتیبانی می‌کند
۱۴۰۰/۶/۲۹

پیش از این شایعه شده بود که پیکسل 6 پرو با باتری 5000 میلی‌آمپری همراه است. حالا با توجه به اینکه این گوشی در موسسه NCC تایوان لیست شده، مشخص گردیده که این گوشی از شارژ با حداکثر سرعت ۳۳ وات پشتیبانی می‌کند که سریع‌ترین بین همه گوشی‌های پیکسل است. البته مشخص نیست که مدل معمولی پیکسل 6 هم از چنین شارژر سریعی پشتیبانی می‌کند یا خیر. تا به اینجا گوگل تنها گفته که شارژری در بسته‌بندی این دو گوشی قرار نخواهد داد.

image

از سوی دیگر، لو رفتن جزئیات اندروید 12.1 جدید، اطلاعات بیشتری را در مورد دومین تلفن تاشو گوگل به اسم «جامبوجک» فاش کرده است. اندروید 12.1 به عنوان یک بروزرسانی برای اندروید 12 عرضه خواهد شد و قرار است بهبودهای مختلفی برای گوشی‌های تاشو به همراه داشته باشد. پیکسل جامبوجک در کد‌های اندروید 12 هم قبلا دیده شده بود و به عنوان دستگاه آزمایشی کدگذاری شده بود. انتظار می‌رود که این گوشی با یک صفحه نمایش دوگانه شبیه گلکسی فولد با یک صفحه بزرگ داخلی و یک صفحه نمایش کوچکتر خارجی همراه باشد. همچنین باید بگوییم این گوشی با «پیکسل پاسپورت» که هفته گذشته لو رفته و احتمالا به عنوان اولین گوشی تاشو گوگل در سه ماهه پایانی 2021 می‌بینیم، تفاوت دارد.

حالا که صحبت از گوشی پاسپورت شد، این را هم اضافه کنیم که حساب کاربری @evleaks در توییتر، عرضه این دستگاه تا قبل از پایان سال میلادی را تایید کرده است. او درمورد این گوشی گفته است که گوگل بیشتر از دو سال است که روی این دستگاه کار می‌کند و قطعا گوشی خواهد بود که توجهات زیادی را به سمت خودش جلب می‌کند. امیدواریم در این باره اطلاعات بیشتری از خود گوگل بشنویم.


image

 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)