خانهاخبار
نسخه جدید سیستم عامل هارمونی برای هواوی واچ 3 منتشر شد

نسخه جدید سیستم عامل هارمونی برای هواوی واچ 3 منتشر شد

آپدیت جدیدی برای جدیدترین ساعت هوشمند هواوی، یا همان هواوی واچ 3 منتشر شده که بهبود‌های خاصی را برای این گجت پوشیدنی به همراه دارد.
۱۴۰۰/۶/۲۸

به تازگی جدیدترین آپدیت سیستم عامل هارمونی او اس برای آخرین ساعت هوشمند هواوی یا همان هواوی واچ 3 منتشر شده است. این آپدیت در حال حاضر تنها برای نسخه چینی این ساعت منتشر شده ولی احتمالا به زودی در دسترس کاربران نسخه جهانی نیز قرار می‌گیرد.

image

پس از دریافت این بروزرسانی، قابلیت‌های جدیدی به هواوی واچ 3 اضافه می‌شوند. برای مثال کاربران حالا می‌توانند به وسیله ساعت هوشمند خود، به پیامک‌هایشان پاسخ دهند. سیستم Raise To Wake نیز که با بالا دادن دست، صفحه ساعت را روشن می‌کند هم بهبود یافته است. ویژگی بعدی این است که سیستم عامل هواوی واچ 3 با این بروزرسانی جدید، از فرمت‌های بیشتری از موسیقی پشتیبانی می‌کند تا این فایل‌ها را مستقیما از طریق ساعت خود پخش کنید.

ویژگی جدیدی نیز به این ساعت اضافه شده تا به کاربران یادآوری می‌کند که دست‌های خود را به طور مرتب بشویند؛ این ویژگی قاعدتا با وجود پاندمی ویروس کرونا، کاربرد بسیاری دارد. قابلیت جدید و جذاب این نسخه، امکان امتحان واچ فیس‌های قرار گرفته درون استور به مدت ۵ دقیقه است؛ این ویژگی به نظر بسیار کاربردی است زیرا به این شکل، می‌توان قبل از خرید یک واچ فیس، آن را چند دقیقه‌ای مشاهده کرد و بعد تصمیم نهایی را گرفت.

image

ورژن این نسخه از سیستم عامل هارمونی، 2.0.0.188 بوده و حجم آن، ۲۳۹ مگابایت است. 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)