خانهاخبار
هواوی میت 50 احتمالا در ماه اکتبر عرضه خواهد شد

هواوی میت 50 احتمالا در ماه اکتبر عرضه خواهد شد

مدتی پیش و پس از معرفی سری P50، بسیاری احتمال کنار گذاشته شدن سری میت را می‌دادند، اما حالا گزارشی منتشر شده که به گفته آن، احتمال عرضه گوشی هواوی میت 50 در ماه اکتبر وجود دارد.
۱۴۰۰/۶/۲۸

در ماه ژوئن، بسیاری عقیده داشتند که هواوی پس از معرفی سری P50، پرچمدار دیگری را معرفی نخواهد کرد. این گوشی‌ها سپس در ماه جولای معرفی شدند و دیگر باور عمومی بر این بود که به دلیل محدودیت چیپست‌ها و همچنین تحریم‌های آمریکا علیه این شرکت چینی، دیگر خبری از سری میت نخواهد بود.

حالا گزارشی توسط یکی از مقامات DSCC منتشر شده که به گفته آن، هواوی قصد دارد پرچمدار از سری میت را در سه ماهه آخر امسال روانه بازار کند. این شخص که “Davin Naranjo” نام دارد، می‌گوید که هواوی احتمالا در ماه اکتبر، از سری میت 50 رونمایی خواهد کرد.

image

هواوی قصد دارد در روز ۲۱ اکتبر (۲۹ مهر) و در ساعت ۱۷:۳۰ به وقت ایران، مراسمی را در وین برگزار کند. این شرکت هنوز اعلام نکرده که قصد معرفی چه دستگاه‌هایی را در این رویداد دارد، ولی اکثرا بر این عقیده بودند که این مراسم احتمالا برای معرفی نسخه جهانی سری P50 باشد.

این شرکت در هفته گذشته تیزری را نیز منتشر کرد که دستگاه نشان داده شده در آن، شباهت زیادی به گوشی P50 پرو داشت؛ ولی با توجه به انتشار این گزارش، ممکن است این تیزر به سری میت 50 نیز مربوط باشد. اگر بار دیگر به این تیزر نگاهی بیاندازیم،  پایین‌ترین قسمت برآمدگی دوربین دیده شده در این گوشی بالاتر از دکمه‌های کنترل صدا قرار گرفته که با گوشی‌های P50 همخوانی ندارد؛ بنابراین بعید نیست که با گوشی کاملا جدیدی مواجه باشیم.

حتی در صورت معرفی گوشی جدیدی در سری میت، ممکن است این گوشی در سطح جهان قابل دسترسی نباشد و تنها در کشور‌های خاصی عرضه شود. متاسفانه فعلا برای گمانه‌زنی کمی زود است و باید تا ۲۱ اکتبر (۲۹ مهر) صبر کرده و ببینیم که هواوی چه برنامه‌ای برای بازار جهانی دارد.

image

هنوز نکات زیادی درباره طراحی یا مشخصات سری میت نمی‌دانیم؛ ولی احتمالا در آن شاهد دوربینی مشابه یا بهتر از سری P50 خواهیم بود. احتمال استفاده از چیپست‌های کوالکام نیز با وجود تحریم‌های آمریکا وجود دارد، زیرا هواوی موفق شده بود تا نسخه معمولی P50 را به همراه پردازنده کوالکام اسنپدراگون 888 روانه بازار کند.

درباره احتمال عرضه گوشی جدیدی از سری میت هواوی چه می‌اندیشید؟ آیا این سری می‌تواند بدون استفاده از اندروید و سرویس‌های گوگل، موفقیت‌های پیشین خود را تکرار کند؟

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)