خانهاخبار
ایرپادز 3 اپل در مرحله تولید است

ایرپادز 3 اپل در مرحله تولید است

بسیاری انتظار داشتند که اپل در مراسم ماه سپتامبر خود، از نسل جدید ایرفون‌های بی‌سیمش که ایرپادز 3 نام دارند رونمایی کند ولی این اتفاق رخ نداد. حالا گزارشی منتشر شده که به گفته آن، این محصول در مرحله تولید بوده و احتمالا به زودی عرضه می‌شود.
۱۴۰۰/۶/۲۸

از ابتدای سال ۲۰۲۱، شاهد لو رفتن مطالب بسیاری درباره ایرفون بی‌سیم اپل ایرپادز 3 بودیم. به همین دلیل، عدم معرفی آن توسط اپل در رویداد ماه سپتامبر موجب تعجب بسیاری از کاربران و خبرنگاران تکنولوژی شد. حالا، گزارشی از سوی Digitimes منتشر شده شده که به گفته آن، ایرپادز 3 در اواخر امسال عرضه خواهند شد زیرا کمپانی اپل تولید این نسل از ایرفون‌های بی‌سیم را آغاز کرده است.

image

متاسفانه، این گزارش جزئيات چندانی را به همراه ندارد و بیشتر به یک شایعه شبیه است. در این گزارش به تاریخ دقیق عرضه این محصول اشاره‌ای نشده و تنها گفته می‌شود که اپل برای عرضه آن تا پایان سال آماده است. این نسل از ایرپادز، قرار است کمی گران‌تر از نسل‌های پیشین باشند؛ نسل فعلی که ایرپادز 2 نام دارد، هم‌اکنون با قیمت ۱۵۹ دلار به فروش می‌رسد.

البته شاید هم منظور این است که دیگر نسخه ۱۵۹ دلاری نخواهیم داشت؛ احتمالا می‌دانید که ایرپادز 2 هم در دو نسخه عرضه می‌شود که یکی از با کیس معمولی است و دیگری با کیسی که از شارژ بی‌سیم پشتیبانی می‌کند. بعید نیست اپل، ایرپادز 3 را تنها با کیس دارای وایرلس شارژ و با همان برچسب قیمتی ۱۹۹ دلار به بازار عرضه کند. شما درباره این گزارش چه فکر می‌کنید؟ آیا بالاخره ایرپادز 3 را بعد از ماه‌ها شایعه تا پایان سال خواهیم دید یا باز هم اپل می‌خواهد عرضه این محصول را به تاخیر بیاندازد؟

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)