خانهاخبار
گوپرو هیرو 10 با قابلیت فیلم‌برداری 5.3K با سرعت ۶۰ فریم بر ثانیه و چیپ قوی‌ترمعرفی شد

گوپرو هیرو 10 با قابلیت فیلم‌برداری 5.3K با سرعت ۶۰ فریم بر ثانیه و چیپ قوی‌ترمعرفی شد

شرکت گوپرو (GoPro) دوربین هیرو 10 بلک را با سنسور ۲۳ مگاپیکسلی و پردازنده‌ی بهبود یافته معرفی کرد. این دوربین حالا می‌تواند در رزولوشن 5.3K و با سرعت ۶۰ فریم در ثانیه فیلم‌برداری کند!
۱۴۰۰/۶/۲۷

شرکت گوپرو از اکشن کمرا جدید خود با نام هیرو 10 مجهز به چیپ جدید قدرتمندتر و قابلیت فیلمبرداری با فریم ریت بالاتر رونمایی کرد. دوربین جدید گوپرو از لرزشگیر تصویر بهتری برخوردار است و در حین شارژ، ویدیوها را به صورت خودکار روی فضای ابری ذخیره سازی می‌کند.

image

 

گوپرو پردازنده این دوربین را به GP2 ارتقاء داده که این اولین ارتقا پردازنده پس از گوپرو هیرو 6 است. به گفته این شرکت، استفاده از پردازنده‌ جدید باعث بهبود کیفیت تصاویر و افزایش فریم ریت شده است. تراشه GP2 همچنین باعث می‌شود دوربین گوپرو هیرو 10 از چند جهت مانند برخورداری از نمایشگر لمسی و قابلیت پردازش ویدیویی سنگین به موبایل شباهت داشته باشد. 

گوپرو هیرو 10 در رزولوشن  2.7K می‌تواند با سرعت ۲۴۰ فریم بر ثانیه فیم‌برداری کند. علاوه بر این، امکان خروجی گرفتن عکس با رزولوشن ۱۹٫۶ مگاپیکسلی از ویدئوهای 5K که ۳۰ فریم در ثانیه هستند نیز وجود دارد که نسبت این تصاویر ۳ به ۴ خواهد بود. از ویدیوهای 5.3K که با سرعت ۶۰ فریم بر ثانیه ثبت شده‌اند نیز می‌توان عکس‌هایی با رزولوشن ۱۵٫۸ مگاپیکسل خروجی گرفت.

 

image

به گفته‌ی شرکت گوپرو، سنسور ۲۳ مگاپیکسلی جدید این دوربین عملکرد بهتری در نور کم دارد. سنسور این دوربین به لرزش‌گیر HyperSmooth 4.0 مجهز شده است. این لرزشگیر با استفاده از ویژگی «تراز کردن افق» سعی می‌کند افق را به صورت یک خط مستقیم حفظ کند و به دوربین اجازه می‌دهد تا قبل از شروع حرکت آسمان تا ۴۵ درجه به سمت بالا کج شود. این میزان در دوربین هیرو ۹ حدود ۲۷ درجه بوده است. گوپرو همچنین می‌گوید که می‌توانید از نسل جدید ویژگی تثبیت  HyperSmooth در هنگام پخش زنده استفاده کنید. البته برای دریافت بالاترین کیفیت ویدیو ممکن در پخش زنده به اشتراک ویژه نیاز دارید.

گوپرو، سه روش را برای انتقال عکس‌ها از دوربین به تجهیزات دیگر در نظر گرفته است. اگر اشتراک فضای ابری گوپرو را خریداری کنید که ماهانه ۵ دلار یا سالانه ۵۰ دلار هزینه دارد، در این صورت دوربین به صورت خودکار تصاویر و ویدئوهای جدید را در زمان شارژ دوربین در حساب ابری آپلود خواهد کرد؛ همچنین با خرید این اشتراک، قیمت نهایی دوربین با ۱۰۰ دلار تخفیف حساب خواهد شد و از ۴۹۹ دلار به ۳۹۹ دلار می‌رسد. روش دوم برای انتقال تصاویر به صورت بی‌سیم استفاده از اپلیکیشن GoPro Quik در تلفن‌های هوشمند است. روش سوم با استفاده از کابل USB نیز می‌توان تصاویر را به اپلیکیشن Quik انتقال داد. با استفاده از کابل سرعت انتقال ۵۰ درصد نسبت به روش بی‌سیم افزایش می‌یابد.

image

در پایان باید اشاره کنیم که در بسته‌بندی گوپرو هیرو 10 از پلاستیک استفاده نشده است؛ اقدامی که بخشی از مجموعه اقدامات گوپرو برای کاهش اثرات مخرب زیست‌محیطی است. شما در مورد این دوربین جدید گوپرو چه فکر می‌کنید؟

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)