خانهاخبار
بر اساس شایعات منتشر شده، گلکسی A73 به دوربین 108 مگاپیکسلی مجهز خواهد بود

بر اساس شایعات منتشر شده، گلکسی A73 به دوربین 108 مگاپیکسلی مجهز خواهد بود

به نظر می‌رسد گلکسی A73 اولین میان‌رده سامسونگ با دوربین 108 مگاپیکسلی خواهد بود
۱۴۰۰/۶/۲۷

اولین گوشی هوشمند مجهز به دوربین 108 مگاپیکسلی شیائومی می نوت 10 بود که یک میان‌رده قدرتمند محسوب می‌شود و در نوامبر 2019 به بازار عرضه شد. از آن زمان به بعد، شیائومی در بسیاری از محصولات خود از دوربین 108 مگاپیکسلی استفاده کرد و طیف متنوعی از این گوشی‌های هوشمند را عرضه کرد. از آن سو اما شرکت‌های بزرگی مانند سامسونگ تنها در پرچمداران خود مانند سری نوت و اس از این دوربین قدرتمند بهره برده است.

امروز اما براساس گزارشی از GSMArena، به نظر می‌رسد سامسونگ ممکن است در هفته‌ها یا ماه‌های پیش رو از میان‌رده‌ای مجهز به دوربین 108 مگاپیکسلی رونمایی کند. براساس شایعات منتشر شده، این میان‌رده ممکن است گلکسی A73 باشد که در میان سری A یکی از گوشی‌های قدرتمند این سری محسوب می‌شود. اگر این شایعه درست باشد، برای اولین بار خواهد بود که سامسونگ از دوربین پرچمدار در گوشی‌های هوشمند میان‌رده خود استفاده می‌کند. البته هنوز مشخص نیست کدام یک از سنسورهای سامسونگ را در گلکسی A73 خواهیم دید.

image

البته با توجه به سنسور ISOCELL HM2 1/1.52 استفاده شده در شیائومی ردمی نوت 10 پرو که یک سنسور 108 مگاپیکسلی محسوب می‌شود، می‌توان حدس زد این حسگر را در گلکسی A73 خواهیم دید. شایان ذکر است که این سنسور به دلیل اندازه کوچک پیکسلی آن که معادل 0.7 میکرومتر است برای گوشی‌های هوشمند میان‌رده بسیار مناسب خواهد بود. همچنین امیدواریم سامسونگ گلکسی A73  را به لرزشگیر اپتیکال نیز مجهز کند تا شاهد عملکرد بی‌نقص دوربین این گوشی هوشمند باشیم. 

image

البته قبل شایعه‌ای منتشر شده بود مبنی بر اینکه تمام سری گلکسی A سامسونگ مجهز به لرزشگیر اپتیکال خواهد بود. در این راستا، به نظر می‌رسد سامسونگ برنامه دارد با کمرنگ کردن فاصله بین میان‌رده و پرچمداران خود استراتژی شیائومی را برای دستگاه‌های سال آینده خود پیاده کند و کاربران بیشتری را به سمت گوشی‌های هوشمند خود جذب کند.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)