خانهاخبار
ریلمی از گوشی C25Y به همراه دوربین ۵۰ مگاپیکسلی رونمایی کرد

ریلمی از گوشی C25Y به همراه دوربین ۵۰ مگاپیکسلی رونمایی کرد

شرکت ریلمی گوشی مقرون به صرفه جدیدی را معرفی کرده که C25Y نام داشته و در ادامه، نگاهی دقیق به مشخصات اصلی آن می‌اندازیم.
۱۴۰۰/۶/۲۶

شرکت ریلمی در روز سه‌ شنبه قول عرضه گوشی جدیدی را داده بود و در امروز به عهد خود عمل کرد. گوشی جدید و مقرون به صرفه این شرکت، ریلمی C25Y نام دارد. این گوشی شباهت بسیاری به گوشی‌های C25 و C25s دارد، اما به همراه پردازنده یونیساک عرضه شده، کیفیت دوربین آن افزایش یافته و باتری بزرگتری نیز دارد.

image

ریلمی C25Y از پردازنده یونیساک T610 استفاده کرده که یک پردازنده هشت هسته‌ای است که همه هسته‌ها در آن، کلاک اسپید ۱.۸ گیگاهرتز را دارد؛ دو عدد از این هسته‌ها از نوع کورتکس A75 بوده و شش هسته دیگر، از نوع کورتکس A55 هستند. این گوشی احتمالا عملکرد کمی ضعیف‌تری نسبت به خویشاوندان خود در سری C25 خواهد داشت، اما پردازنده گرافیکی آن همچنان از نوع مالی G52 است.

گوشی‌های ریلمی C25 و C25s، در سطح جهان به همراه دوربین ۴۸ مگاپیکسلی عرضه شدند. این گوشی یا همان ریلمی C25Y اما، از دوربین ۵۰ مگاپیکسلی استفاده کرده که دارای گشودگی f/1.8 بوده و از لنز ۵ لایه بهره می‌برد. دو دوربین ۲ مگاپیکسلی نیز آن را همراهی می‌کنند که یکی از آنها برای عکاسی سیاه و سفید و دیگری از نوع دوربین ماکرو است.

image

باتری این گوشی ظرفیت ۵۰۰۰ میلی آمپر را دارد و ریلمی C25Y از شارژ ۱۸ واتی نیز پشتیبانی می‌کند؛ شارژر نیز در جعبه این گوشی قرار گرفته است. ریلمی C25Y برای پشتیبانی همزمان از دو سیم کارت از نوع نانوسیم و کارت حافظه microSD، اسلات‌های مخصوص خود را دارد. جک ۳.۵ میلی متری هدفون و پورت micro-USB‌ نیز در این گوشی قرار گرفته‌اند. عدم استفاده از پورت USB-C در محصولی که در سال ۲۰۲۱ عرضه شده، تصمیمی بسیار عجیب از سوی این شرکت است.

image

 ثبت نام برای پیش فروش این گوشی از حالا در سایت ریلمی آغاز شده است. این گوشی تنها در یک نسخه با ۴ گیگابایت حافظه رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی عرضه شده که قیمت ۱۱٫۹۹۹ روپیه هند (حدود ۱۶۳ دلار) را دارد. ریلمی C25Y در رنگ‌های مشکی و آبی در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت. پیش فروش این گوشی از تاریخ ۲۰ سپتامبر (۲۹ شهریور) آغاز شده و در تاریخ ۲۶ سپتامبر (۴ مهر) روانه بازار خواهد شد.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)