خانهاخبار
به گفته یکی از افشاگران، سامسونگ گلکسی تب اس 8 الترا به همراه نمایشگر اولد ۱۴.۶ اینچی عرضه می‌شود

به گفته یکی از افشاگران، سامسونگ گلکسی تب اس 8 الترا به همراه نمایشگر اولد ۱۴.۶ اینچی عرضه می‌شود

انتظار می‌رود که شرکت سامسونگ درکنار گوشی‌های سری گلکسی اس 22، از سری تبلت‌های گلکسی تب اس 8 نیز رونمایی کند. حالا آخرین شایعات به استفاده از نمایشگر ۱۴.۶ اینچی اولد با رزولوشن 3K در نسخه الترا این تبلت اشاره دارند.
۱۴۰۰/۶/۲۶

در حال حاضر، از شرکت سامسونگ انتظار می‌رود که در کنار معرفی سری گوشی‌های گلکسی اس 22، از سری تبلت‌های گلکسی تب اس 8 نیز رونمایی کرد. مدتی قبل نیز بخشی از مشخصات این تبلت منتشر شده بود و به نظر می‌رسد که شاهد عرضه آن در مدل‌های معمولی، پلاس و الترا هستیم که همانند سیاست سامسونگ برای عرضه گوشی‌های پرچمدار خود است.

به گفته یکی از افشاگران شناخته شده محصولات سامسونگ که Ice Universe نام دارد؛ سامسونگ گلکسی تب اس 8 الترا که شماره مدل آن SM-X906B است، از نمایشگر اولد ۱۴.۶ اینچی با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز بهره می‌برد. این افشاگر می‌گوید که رزولوشن این پنل، ۱۸۴۸×۲۹۶۰ یا همان 3K بوده و نسبت صفحه در این نمایشگر نیز ۱۶:۱۰ است.

image

این تبلت از باتری ۱۱۵۰۰ میلی آمپری بهره می‌برد که دقیقا با چیزی که مدتی پیش از مشخصات آن شنیده بودیم تطابق دارد؛ تب اس 8 الترا از شارژ سریع ۴۵ واتی پشتیبانی کرده و کاربران گلکسی اس 22 الترا احتمالا می‌توانند از شارژر خود که البته احتمالا در جعبه وجود ندارد برای آن استفاده کنند!

با توجه به گزارشات پیشین Ice Universe، این تبلت‌ها از پردازنده کوالکام اسنپدراگون 898 استفاده می‌کنند و خبری از چیپست اگزینوس 2200 سامسونگ در آنها نیست. این امر در نوع خود عجیب است زیرا اخیرا شنیده بودیم که سامسونگ قصد دارد حتی در نسخه‌های آمریکایی گلکسی اس 22، برخلاف همیشه از پردازنده اگزینوس خود استفاده کند.

image

نسخه معمولی گلکسی تب اس 8 به همراه نمایشگر ۱۱ اینچی LCD روانه بازار خواهد شد؛ برادر بزرگ‌تر آن یا همان گلکسی تب اس 8 پلاس اما، به همراه نمایشگر ۱۲.۴ اینچی اولد با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز عرضه می‌شود. همه این تبلت‌ها از شارژ سریع ۴۵ واتی پشتیبانی می‌کنند بنابراین تفاوت اصلی آنها در زمینه نمایشگر، باتری و قیمت است.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)