خانهاخبار
عکس‌هایی رندر شده از ساعت هوشمند اوپو واچ 2 به همراه سنسور نوار قلب لو رفتند

عکس‌هایی رندر شده از ساعت هوشمند اوپو واچ 2 به همراه سنسور نوار قلب لو رفتند

در امروز، عکس‌هایی رندر شده از نسخه به همراه سنسور ECG ساعت هوشمند اوپو واچ 2 منتشر شده‌اند که احتمالا خبر از عرضه این محصول در آینده‌ای نزدیک می‌دهند.
۱۴۰۰/۶/۲۵

ساعت هوشمند اوپو واچ، در اوایل سال ۲۰۲۰ روانه بازار شد و سپس در اواسط ماه سپتامبر همان سال، این شرکت نسخه‌ای از این ساعت هوشمند را به همراه سنسور ECG یا همان نوار قلب عرضه کرد. نسل بعدی این ساعت که اوپو واچ 2 نام دارد، در اواخر ماه جولای به بازار عرضه شد و این بار، حتی اشاره‌ای به نسخه‌ای که سنسور نوار قلب را به همراه داشته باشد نیز نشد.

image

 

حالا با لو رفتن عکس‌هایی توسط یک از قدیمی‌ترین و شناخته شده‌ترین افشاگران یعنی «اون بلس»، به نظر می‌رسد که اوپو در حال کار روی نسخه‌ای از این ساعت به همراه سنسور ECG است. متاسفانه هنوز نمی‌دانیم که این ساعت در سطح جهانی عرضه خواهد شد یا مانند نسل پیشین تنها محدود به کشور چین است.

image

 

ECG که گاهی اوقات EKG نیز نامیده می‌شود، مخفف الکتروکاردیوگرام یا همان نوار قلب بوده و نسبت به سنسور‌های اپتیکال رایج در ساعت‌های هوشمند، روشی بسیار دقیق‌تر برای سنجش ضربان قلب کاربران است. سنسور‌های به کار رفته در ECG، بسیار پیچیده هستند و استفاده از آنها در بسیاری کشور‌ها نیاز به دریافت گواهی‌های مختلف دارد، بنابراین این ویژگی در دستگاه‌های زیادی دیده نمی‌شود.

image

 

درباره این ساعت هوشمند جدید اوپو چه می‌اندیشید؟ آیا سنسور نوار قلب در یک ساعت هوشمند را پیشرفت جالبی در تکنولوژی دانسته یا به نظرتان این ویژگی کاربرد چندانی برای کاربران عادی نخواهد داشت؟

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)