خانهاخبار
گوشی مقرون به صرفه موتورولا موتو E20 معرفی شد

گوشی مقرون به صرفه موتورولا موتو E20 معرفی شد

شرکت قدیمی و دوست داشتنی موتورولا به تازگی از یک گوشی مقرون به صرفه جدید به نام موتو E20 رونمایی کرده که در ادامه نگاهی به مشخصات آن می‌اندازیم.
۱۴۰۰/۶/۲۵

شرکت موتورولا به تازگی در اروپا از گوشی مقرون به صرفه جدید خود رونمایی کرد. این گوشی که موتو E20 نام داشته و قیمت آن تنها ۱۰۰ یورو است، از اقتصادی‌ترین گوشی‌های این شرکت به حساب می‌آید.

image

 

موتورولا موتو E20 از یک نمایشگر ۶.۵ اینچی LCD با رزولوشن HD+ استفاده می‌کند؛ در بالای این نمایشگر شاهد یک ناچ قطره‌ای هستیم که دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی گوشی را در خود جا داده است. در پشت گوشی، دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسلی آن قرار گرفته که یک سنسور عمق ۲ مگاپیکسلی نیز جهت عکاسی پرتره آن را همراهی می‌کنند. این گوشی از فلش LED نیز برخوردار است.

پردازنده موتو E20، از نوع یونیساک T606 است و ۲ گیگابایت حافظه رم و ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی نیز در این گوشی قرار گرفته است؛ همچنین پشتیبانی از کارت‌های حافظه microSD نیز در این گوشی موتورولا وجود دارد.

image

 

از لحاظ نرم افزاری، این گوشی از نسخه Go Edition اندروید 11 استفاده کرده که مستقیما توسط گوگل آپدیت می‌شود. باتری موتو E20 ظرفیت ۴۰۰۰ میلی آمپری را داشته و از شارژ ۱۰ واتی به وسیله پورت USB-C پشتیبانی می‌کند. این گوشی گواهی IP52 را نیز جهت مقاومت در برابر پاشیدن قطرات آب، دریافت کرده است.

image

 

موتورولا موتو E20 در ماه آینده و در رنگ‌های آبی و خاکستری روانه بازار می‌شود. درباره این گوشی جدید و مقرون به صرفه موتورولا چه می‌اندیشید؟ نظر خود را با ما در میان بگذارید.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)